Wat is er nieuw

Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy

Het gaat snel Ton.
het voer gaat er inderdaad snel doorheen met maanvissen in de groei. Hier gebruik ik een liter droogvoermix per twee dagen naast het diepvriesvoer. Hongerlappen die maanvisjes.

Hobbygroet Jos Hut
 
Omdat ze zo mooi zijn.

IMG_1344.JPG
 
en dat zijn ze zeker:smitten::thumbs:
 
Wacht maar ze worden nog veel mooier !!!
 
Zit al wel 1 bij die graag de baas wil zijn. Valt af en toe aardig uit naar zn soortgenoten.
 
Prachtige Manen!


Hoeveel ga je er houden?
 
Weet ik nog niet Ruben. Eerst maar eens wachten of er koppels gevormd worden, en dat duurt nog wel een dik jaar.
 
:smitten:
Wat zijn het nog kleine brugpubers 🙂
 
Meestal valt het bij de Nanays wel wat mee als je tenminste niet al te kleine tetra ' s hebt. Als ze volwassen zijn en de tetra 's erg klein zijn is het voer, net als garnalen. Bij Santa Isabels is het altijd voer. Maar die worden probleeemloos 30 cm hoog en als je als tetra dan niet oplet wordt je weggehapt.

Hobbygroet Jos Hut
 
Mijn oude maanvis man, had een otocinclus gepakt. Daar heeft hij spijt van gehad.
De oto heeft een halve dag in de maanvisbek gezeten.
Heb deze er nog uit kunnen trekken.
De oto leefde nog.
 
Het klettert weer lekker in de bak, je moet er bijna zelf van naar de wc.
Dus je bent gewaarschuwd! Kijken op eigen risico.

 
Ha, lekker wijsneusje in beeld! De bak ziet er prachtig uit zeg!
 
Wordt nog wel anders hoor @Roundabout, volgend weekend komt mn diepvriesvoer voorraadje en enkele ZA planten erbij.
Ik zit ook nog te denken een een stuk hout wat ik hangend wil bevestigen aan de trekstrip die midden in de bak loopt.
Het is nu allemaal zo van beneden omhoog...
 
Wordt nog wel anders hoor @Roundabout, volgend weekend komt mn diepvriesvoer voorraadje en enkele ZA planten erbij.
Ik zit ook nog te denken een een stuk hout wat ik hangend wil bevestigen aan de trekstrip die midden in de bak loopt.
Het is nu allemaal zo van beneden omhoog...
Ik snap wat je bedoelt, ik zoek al tijden naar geschikt hout om op te hangen. Ik heb maar 1 trekstrip en lastig om dan hout te vinden dat niet precies in het midden van de bak hangt. Hangend hout is inderdaad een verrijking voor je bak denk ik al is hij nu me al dat hout ook al erg mooi.
 
Fijne plaatsjes Albert .
Kijk al uit naar de nieuwe planten en het stuk hout .
Ik denk ook dat een tak omhoog in het midden het geheel gaat aanvullen .
 
het voer gaat er inderdaad snel doorheen met maanvissen in de groei. Hier gebruik ik een liter droogvoermix per twee dagen naast het diepvriesvoer. Hongerlappen die maanvisjes.

Hobbygroet Jos Hut
Niet alleen als ze jong zijn...
Ben blij dat ik op jouw advies voer bij ludger heb gekocht, meteen voor een jaar ingeslagen.
 
Fijne plaatsjes Albert .
Kijk al uit naar de nieuwe planten en het stuk hout .
Ik denk ook dat een tak omhoog in het midden het geheel gaat aanvullen .
Ik zou nooit wat in het midden zetten. Je deelt dan namelijk je aquarium in tweeen . De Gulden snede is een goede richtlijn voor het plaatsen van planten en hout. Eventueel kan er rechts in de hoek een stukje hout gehangen/ geplaatst worden zodat de filterbuis uit het zicht is. Maar omdat dit een nieuw ingericht aquarium is kan dat altijd nog. Eerst de boel maar eens laten groeien.

Hobbygroet Jos Hut
 
Prachtig geworden Albert! Heb jij ook van die leuke paarse appelslakken? Jouw aquarium+kast staat zo mooi bij elkaar!
 
Dat is een beste portie en de rest profiteert mee! 🙂
 
Kijk ze eens lekker snoepen!

Ze zien er goed uit!
 
Morgen rond 12 uur wordt mn bestelling uit Weesp geleverd.
 
Leuk dat filmpje! Gaat alles op ook van de bodem?
 
Ze gaan nog veel sneller happen, dus lekker blijven voeren.
 
@Jos Hut de vissen doen het prima. Krijgen het al in de gaten als de klep open gaat om te voeren, of wanneer de voederautomaat zn voer laat vallen, ze trekken een sprintje om er als eerste bij te zijn.
 
Voorraadje diepvriesvoer. 2 plakken Artemia. 1 plak muggelarve en een cichlidenpakketje met verschillende soorten. Handig met nummer en verklaring. Even testen welke ze daarvan lekker vinden.
Totaal 25€. Excl €4,- bezorgen.

IMG_1367.JPG
IMG_1368.JPG
IMG_1369.JPG
 
Ik ben benieuwd wat ze allemaal lusten. Hier zijn ze best weigerachtig als ik wat nieuws voer.
Mooie prijs heb je betaald.
 
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: volgende wordt pygmaues John 😀
      Terug
      Bovenaan