het voer gaat er inderdaad snel doorheen met maanvissen in de groei. Hier gebruik ik een liter droogvoermix per twee dagen naast het diepvriesvoer. Hongerlappen die maanvisjes.Het gaat snel Ton.
Hobbygroet Jos Hut
het voer gaat er inderdaad snel doorheen met maanvissen in de groei. Hier gebruik ik een liter droogvoermix per twee dagen naast het diepvriesvoer. Hongerlappen die maanvisjes.Het gaat snel Ton.
Inderdaad, de tetra past nu nog niet in het bekkie.
Wat zijn het nog kleine brugpubers 🙂
Benieuwd hoe ze daar straks op reageren als ze eenmaal voelen dat het wel past.Inderdaad, de tetra past nu nog niet in het bekkie.
Ik snap wat je bedoelt, ik zoek al tijden naar geschikt hout om op te hangen. Ik heb maar 1 trekstrip en lastig om dan hout te vinden dat niet precies in het midden van de bak hangt. Hangend hout is inderdaad een verrijking voor je bak denk ik al is hij nu me al dat hout ook al erg mooi.Wordt nog wel anders hoor @Roundabout, volgend weekend komt mn diepvriesvoer voorraadje en enkele ZA planten erbij.
Ik zit ook nog te denken een een stuk hout wat ik hangend wil bevestigen aan de trekstrip die midden in de bak loopt.
Het is nu allemaal zo van beneden omhoog...
Niet alleen als ze jong zijn...het voer gaat er inderdaad snel doorheen met maanvissen in de groei. Hier gebruik ik een liter droogvoermix per twee dagen naast het diepvriesvoer. Hongerlappen die maanvisjes.
Hobbygroet Jos Hut
Ik zou nooit wat in het midden zetten. Je deelt dan namelijk je aquarium in tweeen . De Gulden snede is een goede richtlijn voor het plaatsen van planten en hout. Eventueel kan er rechts in de hoek een stukje hout gehangen/ geplaatst worden zodat de filterbuis uit het zicht is. Maar omdat dit een nieuw ingericht aquarium is kan dat altijd nog. Eerst de boel maar eens laten groeien.Fijne plaatsjes Albert .
Kijk al uit naar de nieuwe planten en het stuk hout .
Ik denk ook dat een tak omhoog in het midden het geheel gaat aanvullen .
Blijft weinig van over.Leuk dat filmpje! Gaat alles op ook van de bodem?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.