Wat is er nieuw

Aquatlantis Splendid 100 Ultra RGBW van Jessicapilon

Dat helpt niet ALbert want als je de achterste schroef doet dan gaat de deur onderaan in zn geheel naar achteren waardoor je dezelfde afwijking van 2 mm houdt. Met de voorste kun je inderdaad de hoek verstellen maar dat is meer de naad bij het scharnier maar dan komt de hoek in het midden niet naar voren.
Nou ja foto s zijn onderweg naar Frits want die moet ook iets te doen hebben :DD :DD

Mooie start zo John 👍. Ik zie nog genoeg ruimte voor planten :deal:.

Verwacht om de 2 wkn een update.......

Leuk, een nieuwe bak! Ter vervanging, of ter aanvulling van wat je al hebt?
Ter vervanging van de zeewaterbak en vanmorgen als laatste de filter en de co2 geregeld dus de boel loopt.

Kortom de bak mag 4 weken rustig indraaien en na die 4 weken zien jullie mij wel weer :DD :DD :pp

Altijd leuk een nieuw bak opstarten, maar heb je genoeg potjes geduld nog staan John.....4 weken is lang. 🙂

Altijd leuk een nieuw bak opstarten, maar heb je genoeg potjes geduld nog staan John.....4 weken is lang. 🙂
Nou ik ga het net redden denk ik Lex 😉

• Leuk
Waarderingen: Lex
Ach ik dacht dat iedereen wel een JBL 1502 kent en ph controller :DD

Foto😉

mvg Ronald

Ben je bang voor commentaar op je aansluitingen/chaos aan kabeltjes en potjes, flesjes enzo? Kom op met die foto’s vd binnenzijde van je kassie, 😝

Ben je bang voor commentaar op je aansluitingen/chaos aan kabeltjes en potjes, flesjes enzo? Kom op met die foto’s vd binnenzijde van je kassie, 😝
Haha, nee behalve de techniek staat er niks in hoor en al zou dat zo zijn dan maakt me dat niks uit. Ik zal straks wel ff een foto posten van de bijzondere 1502 en een zeer bijzondere co2 fles :DD :DD :pp

1732350054032.jpg

Kan nog veel meer in🙂

Kan nog veel meer in🙂
Ja ik wil straks wel briefjes van 500 uit mn kluis halen en in dat kastje leggen :DD
Ik heb verder niks om erin te doen want eten enzo dat staat in het kastje van de andere bak in de kamer.

Nou John, het enige wat er profi uitziet is de crystal profi. 😆

Nou John, het enige wat er profi uitziet is de crystal profi. 😆
Werkt prima voor mij en ik ben niet van dingen ophangen in de kast. Dat heb ik ook niet met de Fusion. Gaatjes boren doe ik niet in de kast en het enige wat ik kan ophangen is de controller maar die leest beter af als hij ligt vindt ik.

Werkt prima voor mij en ik ben niet van dingen ophangen in de kast. Dat heb ik ook niet met de Fusion. Gaatjes boren doe ik niet in de kast en het enige wat ik kan ophangen is de controller maar die leest beter af als hij ligt vindt ik.
Dubbelzijdig plakband 😀

Ja heb ik gebruikt in het kastje van de Dennerle Cube en ik krijg de stekkerdozen er niet meer vanaf 😳
Dat dus maar buiten dat, die stekkerdoos ligt prima zo vindt ik en zo haal je er makkelijker een stekker uit dan wanneer die aan de zijkant geplakt zit.

Btw, wat een gedoe om dat kastje. Voor mijn doen best netjes hoor en als jullie pas een rommelkast willen zien dan moet je langskomen en in mn aquariumkastje in de keuken kijken:help::help::help:

Dubbelzijdig plakband 😀

krijg de stekkerdozen er niet meer vanaf

Nano tape is ideaal, hoge kleefkracht en laat geen resten achter bij loshalen.
Ik zet hiermee vrijwel alles vast in aquarium, zelfs zuignappen op hout.
Ook ideaal om kabels op te binden door de folie aan één kant te laten zitten.

Het voelt een beetje aan als siliconen.

https://www.action.com/nl-nl/p/3010756/nano-tape/

1000018313.jpg

Tja ik had het al gezien Tutorial. Maar ja die stekkerdoos is te lang om aan de zijkant te maken met dat plankje en ik heb al in de Aquatlantis bakken het zo namelijk en ik vindt dat prima werken. Het deurtje zit dicht en er kijkt niemand in dus wat kan het schelen denk ik dan maar 😉

Denk overigens wel dat ik zo n rol haal voor andere dingen in huis want dat lijkt me makkelijk spul.

Btw, wat een gedoe om dat kastje. Voor mijn doen best netjes hoor en als jullie pas een rommelkast willen zien dan moet je langskomen en in mn aquariumkastje in de keuken kijken:help::help::help:
We willen gewoon elke 2 wkn een foto update 😉. Mag van een kastje, mag van je bak, de keuze is aan jou...........

O dat is om te controleren of er geen lek zit bij de aansluitingen. Dat is een soort schuim wat daaruit komt. Dat heb ik gekocht toen ik een keer een lek terugslagventiel bleek te hebben.
Het is dus geen massageolie :DD :pp

O dat is om te controleren of er geen lek zit bij de aansluitingen. Dat is een soort schuim wat daaruit komt. Dat heb ik gekocht toen ik een keer een lek terugslagventiel bleek te hebben.
Het is dus geen massageolie :DD :pp
Yes, ik gebruikte dat ook. Handig om een lek op te sporen.

Had het eerst met een gewoon sopje destijds geprobeert maar dat is toch anders en dat loopt er veel sneller af waardoor je het slecht kan zien. Zo n bus doe je jaren mee want je gebruikt het zelden.

Hoe gaat ie met de nieuwe bak? Al meerdere soorten alg gespot?:sorry::DD

Een foto is ook al lang geleden.....:foto::DD:DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan