Wat is er nieuw

Aquatlantis Splendid 100 Ultra RGBW van Jessicapilon

Misschien schuilen jou vissen voor iets anders en moet je wellicht meer op gevoel werken, ik weet het,, waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Het is vaak trial en error hier, wel kun jezelf met wat inzicht je bewoners fier laten zwemmen.
Meer planten dat is een plus, dat juist niet doen voor teveel wegduikende vissen is een symptoom van evt onkunde🤗

Maroni s zitten altijd in de onderste regionen kun je wel zeggen en dan vaak bij het hout. Verder zwemmen ze wel de bak door hoor.

De eerste vissen zitten erin. Als het goed is een man en vrouw Maroni en 3 super blue kerri tetra s en morgen komen daar nog 6 van bij.

1734615061960.jpg

Hehe. Weer een foto. Dit is een fotoalbum, geen praatalbum, daarvoor is GDT of jullie geliefde chat…. 😝 :sorry:

De bak draait nu 3 weken en meet sinds enkele dagen wat nitriet van 0,5 en dat zakt al. Hoop dat zaterdag dat weg is en dan de eerste 4 visjes meenemen. Wil de no2 eigenlijk wel eerst op 0 hebben. Water is aardig bruin door het hout wat kleur afgeeft. Planten doen het goed en geen algen.
Bekijk bijlage 382633
Nou deze was nog maar een goede week geleden gepost hoor :pk

Elke 2 wkn een foto update he John.........:deal:. Maar mooie vorderingen met de bak 👍.

Leuke vissen die Maroni's , heb er wel eens naar gekeken maar vond m'n bak te klein.

Mooi die Maroni's! Ben je niet bang dat de tetra's erin gaan verdwijnen?

Nee Roberto want die Maroni s zijn nu nog maar halfwas met zo n 4 cm en kijken niet om naar de andere visjes. Ik heb ze eerder gehad en in de regel laten ze alle medebewoners met rust.
In de Fusion heb ik de Keizertetra en zelfs de Manen kijken maar doen niks. Inmiddels daar zelfs 3 nakweek gekregen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan