Dat wilde ik net schrijven!🤣Snoeiafval ziet eruit als lekkere salade![]()
Dat zeiden ze hier thuis ook al alleen niemand die het durft te eten😂Snoeiafval ziet eruit als lekkere salade![]()
WatjesDat zeiden ze hier thuis ook al alleen niemand die het durft te eten😂

Dat gaat in principe wel goed 3x per dag gaat dezebeen half uur aan en je ziet het vuil dan wel verplaatsen. Wel ga ik op termijn er 1 kopen met wat meer vermogen mocht ik er 1tje tegen komen die aantrekkelijk geprijsd is.Hoe gaat het met de nieuwe wavemaker/streamer?
Dat is een albino ancistrus.Welke is dit?
Bekijk bijlage 391729
En hoeveel maanvissen zitten er nu in?
Is het aquarium daar niet te klein voor als ze volwassen zijn?
Wel schitterend aquarium.
daar zou ik idd ook aan twijfelenDus hij is of geen 2000L (goedkoop duurkoop) of het vermogen is gewoon te weinig voor wat ik wil bereiken
Wel ga ik op termijn er 1 kopen met wat meer vermogen mocht ik er 1tje tegen komen die aantrekkelijk geprijsd is.
Ik doe er eigenlijk niks aan. Rond deze tijd van het jaar helemaal kort maken en in het voorjaar beginnen ze weer mooi te groeien tot wel 2m hoog. Ze verjongen zelf wel breek ik af en toe een stuk af en zet dit op een kale plek.Hoe krijg jij de irisen zo mooi?
Verjong je ze ook?
Ik snoei ze pas als.ze helemaal bruin zijn.
Hoe lang is de stroomkabel die eraan zit?daar zou ik idd ook aan twijfelen
De Sicce Nano 1000, geeft in mijn 100cm een behoorlijke waterverplaatsing, misschien ook een optie, er is ook een 2000 leverbaar
Hoe lang is de stroomkabel die eraan zit?
Die van de huidige wavemaker is 2m en dat is krab aan.
Eens!!Knap dat jij de planten zo in model blijft houden
Dat zijn 3 verlengstukjes achter elkaarEen vraagje. Hoe heb je dat, bochtje, eendenbekje passend aangesloten op een buis?
Gewoon iedere week goed bijhouden en dan gaat het vanzelf.Knap dat jij de planten zo in model blijft houden
ik weet niet of ik deze plant laat staan.
Maar voor het contrast kan ik eigenlijk niks anders bedenken dan de Alternanthera Reineckii mini.
https://aquania.nl/blogs/aquariumpl...c3NYAs15ywl0IMpfVtWsathiRrUwpx9j7nRjqew8p-pIt
Jij bent een zeer geduldig persoonalle slechte bladeren te verwijderen maar het is wel een flinke klus

Eigenlijk niet maar met bepaalde dingen dus wel.Staat er zeer netjes bij.
Jij bent een zeer geduldig persoon![]()
Die grondeltjes zijn zeker leuk, maar de mannen vechten heel erg toch? Heb je maar 1 man en 4 vrouwen?Gisteren bij de lfs nog een paar visjes gekocht nadat ik wat ruimte gemaakt had door onderandere de 3 maanvissen weg te doen.
- 5x corydoras albino (nu heb ik er 9 + 4 sterbai)
- 5x Stiphodon atropurpureus of Neongrondel ( nu 10 stuks) dit zijn echt hele leuke visjes en iedereen met een zandbodem kan ik deze aanraden.
- 10x kardinaal tetra xl (nu een mooie groep van 22 stuks)
Helaas zit mijn bak nu wel op zijn limit kwa visbestand wellicht komt er nog een x een grotere.
Gisteren bij de lfs stond er wel een heel mooi showmodel van aquatlantis mooie houtkleur met zwart inclusief meubel 20cm langer als de huidige bak en ook wat hoger en dieper echt een mooie bak voor €475 dus eigenlijk geen geld. Maar deze hebben we nog geen jaar en het draait allemaal goed dat we toch nog maar even wachten.
Bekijk bijlage 392141Bekijk bijlage 392142Bekijk bijlage 392143Bekijk bijlage 392144Bekijk bijlage 392145
Ik heb er 10 het geslacht is mij onbekend maar ze leven juist heel vreedzaam en speels met elkaar hier in het aquariumDie grondeltjes zijn zeker leuk, maar de mannen vechten heel erg toch? Heb je maar 1 man en 4 vrouwen?
Laten we hopen dat dat zo blijft dan.😊Ze zijn echt heel leuk!Ik heb er 10 het geslacht is mij onbekend maar ze leven juist heel vreedzaam en speels met elkaar hier in het aquarium
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.