Aquatlantis volga 450 van amanda27


Je problemen lijken over?:D

Wat heb je nu zwemmen? Ik zie manen, krobia en ..? Vlag of sleutelgaten?
 
Je problemen lijken over?:D

Wat heb je nu zwemmen? Ik zie manen, krobia en ..? Vlag of sleutelgaten?
Sleutelgaten, brokaatbarbelen, corydorassen en 2 lnummers. Oh en 5 otocinclus. En inderdaad, uv filter heeft de laatste restjes alg weggewerkt
 
Anubias nana die onder water bloeit...
 

Bijlagen

  • 20240315_175315.jpg
    20240315_175315.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 17
Misschien dat ik het gemist heb....
Maar wat voor uv filter heb je gekocht?
Een losse in het aquarium?
Of een die tussen de opvoer slang zit?

Mvg ronald
 
Misschien dat ik het gemist heb....
Maar wat voor uv filter heb je gekocht?
Een losse in het aquarium?
Of een die tussen de opvoer slang zit?

Mvg ronald
Ik heb de uv filter van AA (the green killing machine). Deze hangt in het aquarium zelf
 
Heel mooi!
Hoe gaan je Krobia's samen met de manen? Hier was er nog wel eens strijd en patsergedrag tussen de krobia's en de blue acara's
 
Heel mooi!
Hoe gaan je Krobia's samen met de manen? Hier was er nog wel eens strijd en patsergedrag tussen de krobia's en de blue acara's
Deze laten elkaar compleet met rust eigenlijk. De manen zijn liever met elkaar bezig om het recht vd sterkste te bepalen 🤣🤣
 
Uitbreiding van de plantjes in aantocht
 

Bijlagen

  • IMG-20240325-WA0007.jpeg
    IMG-20240325-WA0007.jpeg
    560.2 KB · Weergaven: 7
  • IMG-20240325-WA0005.jpeg
    IMG-20240325-WA0005.jpeg
    394.8 KB · Weergaven: 7
Net ontdekt dat mijn Krobia's waarschijnlijk aan het paren zijn/gaan. 1 zit veel verstopt, de ander jaagt vissen weg als ze te dichtbij komen. 1 vd 2 trilt af en toe met zijn lichaam. Geen idee hoor, heb deze soort nooit eerder gehad 😅
 
Net ontdekt dat mijn Krobia's waarschijnlijk aan het paren zijn/gaan. 1 zit veel verstopt, de ander jaagt vissen weg als ze te dichtbij komen. 1 vd 2 trilt af en toe met zijn lichaam. Geen idee hoor, heb deze soort nooit eerder gehad 😅

Trillende lichaampjes zijn naar mijn weten wel een teken van visjes die in de mood zijn, maar onze acara's vibreren er voortdurend op los, en het laatste (en enige tot nu toe) nestje is al van een paar maand geleden.
Maar het zou zomaar kunnen gebeuren! 😁
 
Trillende lichaampjes zijn naar mijn weten wel een teken van visjes die in de mood zijn, maar onze acara's vibreren er voortdurend op los, en het laatste (en enige tot nu toe) nestje is al van een paar maand geleden.
Maar het zou zomaar kunnen gebeuren! 😁
Dit gedrag niet eerder gezien, vandaar!
 
Net ontdekt dat mijn Krobia's waarschijnlijk aan het paren zijn/gaan. 1 zit veel verstopt, de ander jaagt vissen weg als ze te dichtbij komen. 1 vd 2 trilt af en toe met zijn lichaam. Geen idee hoor, heb deze soort nooit eerder gehad 😅
Binnenkort beschuit met muisjes hoop ik voor je:deal:
 

Terug
Bovenaan