Mooi hoorJa Jos verkoopt goede kwaliteit en de mijne zijn straks 5 jaar.
Tot nu toe gaat het prima, merk wel dat ze iets feller worden, zal wel met de puberteit te maken hebben 😉Ziet er goed uit! Hoe zijn ze onderling met elkaar?
Ja dat is een goede vraag, ben moeilijk in schatten. Maar zie ze wel met de week groeienMooi Amanda en hoe groot zijn ze nu?
Dank je wel. En op de problematiek in het begin na, heb ik nog nooit zo'n makkelijke bak gehadErg fraai weer.
Beide zijn echt top, geen nadelen van ondervonden hoor, beide zijn ook erg stilSchitterend.
De manen zijn aardig gegroeit.
Hoe bevalt je eheim filter?
Mvg ronald
Och jeetje, wel weer goed gekomen?Ik heb t gevoel dat die van mij niet echt meer groeien.. heb helaas wel 2keer problemen gehad.. wormen en vinrot.
Ze zien er mooi uit!
ze leven allemaal nog en zwemmen vrolijk rond 🙂 maar ze hebben voor mijn gevoel wel een achterstand.. één is überhaupt amper gegroeid. Ach, t is de eerste keer manen, ik leer er een boel van 🙂Och jeetje, wel weer goed gekomen?
Het is voor mij ook de 1e keer, zijn wel bijzondere vissen. Ik vind dat ze echt karakter hebben, volgen me helemaal langs het glas, die vreetzakken 🤣🤣ze leven allemaal nog en zwemmen vrolijk rond 🙂 maar ze hebben voor mijn gevoel wel een achterstand.. één is überhaupt amper gegroeid. Ach, t is de eerste keer manen, ik leer er een boel van 🙂
manen groeien nog steeds goed
die vreetzakken
Ik denk dat mijn vraag al beantwoord is na het doorlezen van oude topics over maanvissen.Ik ben benieuwd of jullie op basis van de “bouw” van manen kunnen beoordelen of ze “te dik” of “te dun” zijn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.