cemedia
Well-known member
Je problemen lijken over?😀
Wat heb je nu zwemmen? Ik zie manen, krobia en ..? Vlag of sleutelgaten?
Sleutelgaten, brokaatbarbelen, corydorassen en 2 lnummers. Oh en 5 otocinclus. En inderdaad, uv filter heeft de laatste restjes alg weggewerktJe problemen lijken over?😀
Spannend! De rio nanay? Of de santa isabel?29 maart ga ik ze halen!🙂
Leuk hoor!Anubias nana die onder water bloeit...
Ja ongelooflijk he, wat een uv filter niet kan doenLeuk hoor!
Van het ene uiterste naar het andere…
Ik heb de uv filter van AA (the green killing machine). Deze hangt in het aquarium zelfMisschien dat ik het gemist heb....
Maar wat voor uv filter heb je gekocht?
Een losse in het aquarium?
Of een die tussen de opvoer slang zit?
Mvg ronald
Die mag ook voor altijd wegblijven hahaIk mis wat..........groen water🙂
Mvg ronald
Deze laten elkaar compleet met rust eigenlijk. De manen zijn liever met elkaar bezig om het recht vd sterkste te bepalen 🤣🤣Heel mooi!
Hoe gaan je Krobia's samen met de manen? Hier was er nog wel eens strijd en patsergedrag tussen de krobia's en de blue acara's
Deze laten elkaar compleet met rust eigenlijk. De manen zijn liever met elkaar bezig om het recht vd sterkste te bepalen 🤣🤣
Ja echt....was wel echt even een hoofdpijndossier hoorWauw wat een verschil!
Eindelijk weer genieten van je bak. 😍
Inderdaad de kleinste maat
Net ontdekt dat mijn Krobia's waarschijnlijk aan het paren zijn/gaan. 1 zit veel verstopt, de ander jaagt vissen weg als ze te dichtbij komen. 1 vd 2 trilt af en toe met zijn lichaam. Geen idee hoor, heb deze soort nooit eerder gehad 😅
Dit gedrag niet eerder gezien, vandaar!Trillende lichaampjes zijn naar mijn weten wel een teken van visjes die in de mood zijn, maar onze acara's vibreren er voortdurend op los, en het laatste (en enige tot nu toe) nestje is al van een paar maand geleden.
Maar het zou zomaar kunnen gebeuren! 😁
Binnenkort beschuit met muisjes hoop ik voor jeNet ontdekt dat mijn Krobia's waarschijnlijk aan het paren zijn/gaan. 1 zit veel verstopt, de ander jaagt vissen weg als ze te dichtbij komen. 1 vd 2 trilt af en toe met zijn lichaam. Geen idee hoor, heb deze soort nooit eerder gehad 😅
🤣🤣🤣Komen we allemaal op kraambezoek 😋
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.