Dank jullie wel.
Ik ben ook nogsteeds erg blij met dit model Rio180. Mooie strakke kast enz.
Als ik close up foto's van de inhoud zou maken dan zouden er een hoop op en aanmerkingen zijn. ;-)
Maar over het algemeen draait de bak lekker.
Inmiddels zwemmen er 5 L010a's in, 13 Corydoras Panda, 3 Japonica garnalen, 1/2/3 Otocinlussen (ik zie je ze amper), flinke zut vuurgarnalen en een overgebleven Iriatherina Werneri.
Er moet dus een rondzwemmen visje bijkomen. Maar kan nog geen leuke vinden. De Werneri's zijn zo gevoelig, is gewoon zonde geld. Dus die wil ik, denk ik, niet meer.
Gelukkig moet het niet direct nu en kan ik er gewoon over na denken.
Ook twijfel ik om er een 2e filter bij te zetten. Is iets wat gewoon in mijn gedachten zit maar zou het nodig zijn?
Ook met het oog om dan de uitlaat van de filter in het verlengde van de bak te doen ipv over de smalle kant... als je snapt wat ik bedoel.
Misschien dat ook de bodem dan niet zo schuin trekt. Maar krijg je dan wel een juiste doorstroming?
Ook mis ik een 'rechte' plant aan de linkerkant van de bak.
Heb daar de Klimop staan, maar door de stroming vh water trekt die naar binnen. Blijft de hoek leeg.
Het javamos op het plateau wil niet echt groeien, misschien een andere mossoort?
Een Echinodorus soort is wel 'recht' en kan een hoek opvullen maar vind ik er niet echt in passen.
Ach je blijft altijd bezig in zo'n aquarium, dat is het leuke van deze hobby. 😀