Beschikbaarheid apistogramma in nl


Ik vond dat bij onze borellii's meevallen, maar de ervaringen verschillen ook per soort. Welke soort heb je het over?

~ Ivo
 
Ivo, betreft Cruzeiro
 
Mijn borelli's zijn echte vreetzakken. Gister viel er een druppeltje water langs het glas naar beneden, de borelli's probeerden er naar te happen..Ook mijn cacatuoides zijn eten goed.Maar dit zijn ook wel erg makkelijke Apistogramma's vind ik.:D
 
BUMP

41 gestemd en duidelijk dat de Cacatuoides van de 4 meest gehouden de echte winnaar is met de Borelli op zijn hielen

Borelli - 12 (29%)
Macmarsteri 5 (12%)
cacatuoides 15 (37%)
agassizii 4 (10%)
Andere plaats beneden 5

Buiten de

Apistogramma borellii
Apistogramma commbrae
Apistogramma trifasciata

zijn er nog soorten die rond de 20-22 graden aan kunnen met zomers gewoon 25-26 graden
 
Voor de ge�nteresseerden:

Ik heb vernomen dat er enkele echte Apistogramma viejita zijn aangekomen in Engeland.

Ikzelf hou nu momenteel de Apistogramma mendezi en ben op een lange zoektocht naar de Apistogramma payaminonis.
 
De baenschi kan ook rond de 20 worden gehouden in de winter volgens seriously fish
gezien de vangst locatie kan ik me dit ook goed voorstellen
(800 meter boven zee niveau)

Het is dat ik het nu niet kan betalen maar anders was ik zeer zeker ge�nteresseerd in een aantal echte viejita
 
Dravik2 zei:
De baenschi kan ook rond de 20 worden gehouden in de winter volgens seriously fish
gezien de vangst locatie kan ik me dit ook goed voorstellen
(800 meter boven zee niveau)
Plus invloeden van Andes smeltwaters als ik me niet vergis.

~ Ivo
 
@colisa lalia enig bewijs dat het 100% over de echte Viejita gaat en komen er toevallig richting Nederland of Duitsland?

Mendezi ben ik ook gecharmeerd van al nakweek?.

Vergeet ik zelf ik ben in bezit van apistogramma sp cruzerio erg blij mee.

In de komende weken/maanden hoop ik nog een koppel/harem aan grootte aquarium toe tevoegen ben er nog niet uit welke twijfel nog tussen 3 a 4 soorten

Apistogramma sp. "Xingu"
Apistogramma sp. Papagei
Apistogramma cf. trifasciata (vrij vaak beschikbaar maar vallen tot nu toe qua kwaliteit erg tegen)
Apistogramma sp. Abacaxis

1 van de bovende 4 zal het uiteindelijk worden even aan kijken wat voor kwaliteit en welke er beschikbaar gaat zijn de komende weken/maanden
 
@Dravik bedankt, ben klein document aan opzetten met wat apistogramma's die iets koelere temperaturen aan kunnen.


Als mensen zijn die nog andere weten horen wij dat natuurlijk graag.
 
Hopelijk wordt dit nog bekeken en gelezen.

Is er iemand bekend met de importeurs die winkels gebruiken en weet iemand welke importeurs bij welke winkels horen?.

Zo ja plaats even hier de lijst..
 
mss zei:
@Dravik bedankt, ben klein document aan opzetten met wat apistogramma's die iets koelere temperaturen aan kunnen.


Als mensen zijn die nog andere weten horen wij dat natuurlijk graag.

Ik ook
 

Terug
Bovenaan