B
Bertus †
Guest
IK heb een 10 delige, die schakel ik in 1 x uit.
Dus dan gelijk alles uit.
Dus dan gelijk alles uit.
caddyladdy zei:biljoenblik zei:caddyladdy zei:biljoenblik zei:Snoerschakelaars zijn in 95% van de gevallen maar 1 polige schakelaars. Dus er blijft spanning op staan na uitschakelen.
dat ligt er natuurlijk aan welke draad je schakelt
Dan mag jij ook goed onthouden, hoe jij je stekkers in het stopcontact stopt.
oeps je hebt gelijk
Bertus zei:caddyladdy zei:biljoenblik zei:caddyladdy zei:biljoenblik zei:Snoerschakelaars zijn in 95% van de gevallen maar 1 polige schakelaars. Dus er blijft spanning op staan na uitschakelen.
oeps je hebt gelijk
Oeps, maakt toch geen zier uit.
Bertus zei:Ja? Blijft nog altijd wisselstroom, tussen blauw en bruin.
Dus hoe ik de stekker er in steekt ,maakt niets uit.
SOMS , met 1 of ander apparaat wil het wel zo zijn.
Bertus zei:caddyladdy zei:biljoenblik zei:caddyladdy zei:biljoenblik zei:Snoerschakelaars zijn in 95% van de gevallen maar 1 polige schakelaars. Dus er blijft spanning op staan na uitschakelen.
oeps je hebt gelijk
Oeps, maakt toch geen zier uit.
Bertus zei:Maak geen zier uit, tenzij je van plan bent de stekkerdoos open te maken.
Wie doet dat?
Oja, ik, ik maak alles open.
Heb er speciaal gereedschap voor.
Bertus zei:Maak geen zier uit, tenzij je van plan bent de stekkerdoos open te maken.
Wie doet dat?
jessicapilon zei:Bertus zei:Maak geen zier uit, tenzij je van plan bent de stekkerdoos open te maken.
Wie doet dat?
Ik maak ook alles open want dan ben ik er zeker van dat ik het gelijk weg kan gooien 😉.
Leealleen zei:Weet iemand of de Gembird ook draait onder Windows 10?
Leealleen zei:Hoi Tom,
Ik ben ge�nteresseerd in de Gembird.
Maar ik heb een laptop die dus niet continue aangesloten zal zijn.
Als ik voor een paar minuten de hoofdverlichting aan en uit wil hebben dan kan dat nooit zonder mijn laptop? (dus buiten een programma om).
zeker is terug naar Conrad gegaan ivb garantie😀heb je inmiddels al een antwoord Jaap?
Dat kan, maar is wel op te lossen. Overigens hoeft het niet zo te zijn dat ze elkaar storen, er zijn nl. meerdere zaken die op 433 Mhz kunnen werken zoals koptelefoons en autosleutels bijvoorbeeld. Hoewel de laatste ook vaak op 868 Mhz zit, geloof ik.Enige nadeel is dat ze onderling storen als ze te dicht op elkaar zitten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.