Betaalbare stekkerdoos met afzonderlijke aan/uit schakelaars


Ben nog eens aan het snuffelen geweest, en voila, het blijkt dat er idd een tijdafwijking kan optreden, MAAR, je kunt deze corrigeren door aan te geven met hoeveel seconden per dag of minuten per week de correctie moet worden uitgevoerd!
Wat ik echter NIET kan ontdekken (en Gembird zelf schijnbaar ook niet) is hoe de zomertijd ingesteld dient te worden!

Deze optie om de tijd te corrigeren heb ik ook ooit eens gevonden en toegepast. Sinds dien is de afwijking bij mij minimaal.

Als je per stekker het hardware-schedule opnieuw synced naar de stekkerdoos wordt de tijd op de schakelaar aangepast naar de tijd van de laptop toch ?:S
 
Deze optie om de tijd te corrigeren heb ik ook ooit eens gevonden en toegepast. Sinds dien is de afwijking bij mij minimaal.

Als je per stekker het hardware-schedule opnieuw synced naar de stekkerdoos wordt de tijd op de schakelaar aangepast naar de tijd van de laptop toch ?:S
klopt hoor maar om de 1 of andere rede werd de schakeltijd ook een uur vooruit gezet dus in plaats van 13,00 aan naar 14,00 aan das nog niet zo erg
maar de eindtijd werd ook een uur later 22,30 en das te laat ivb bed tijd van mede bewoner
 
Ik vroeg mij af. Ik zie een heleboel info over stekkerdozen maar heeft niemand een stekkerdoos die waterdicht is genomen ofzo voor de zekerheid? Vaak ligt het toch op de grond achter je bak? Als je dan spat ofzo per ongeluk komt er water in terecht. Of ben ik de enige die daar bang voor is?
 
Ik vroeg mij af. Ik zie een heleboel info over stekkerdozen maar heeft niemand een stekkerdoos die waterdicht is genomen ofzo voor de zekerheid? Vaak ligt het toch op de grond achter je bak? Als je dan spat ofzo per ongeluk komt er water in terecht. Of ben ik de enige die daar bang voor is?
Daar ben ik niet bang voor. Dan vertrouw ik op mijn aardlekschakelaar :cool:

Eigenlijk is dit topic in mijn beleving best achterhaald. Ik heb deze stekkerdoos nog wel in gebruik maar daarbij maak ik helemaal geen gebruik meer van de programmeer functie. In plaats daarvan staan alle aansluitingen gewoon 24/7 aan en heb ik daar slimme stopcontacten in gestoken die ik via WiFi kan programmeren en ook via Google home kan bedienen.

In de kast van mijn grote bak ligt zelfs een volledig via WiFi te programmeren stekkerdoos met 4x230V en 4xUSB.

68DEC8A3-5F6C-4F6E-A82B-BB046988AF3D.jpeg

8B40FA5E-E6C6-469F-AF74-6B65FB8C9574.png
 
Handig denk ik. Maar zoiets heb ik als starter natuurlijk helemaal niet nodig. Met een klein aquarium en drie stekkers šŸ¤£

Ik was vooral op zoek naar iets veiligs. Maar denk dat ik gewoon voor een stekkersplitter ga en een tijdsklok want ik heb wel twee stopcontacten achter het aquarium. Zo ligt er in ieder geval niks op de grond
 

Terug
Bovenaan