Blablabla's garnalenparadijs


Vandaag de wekelijkse schoonmaak voor mijn rekening genomen.
Van mijn vriend heb ik wat vallisneria spiralis gekregen, en deze heb ik rechts neergezet achter het dubbeltjesblad. Ik hoop dat deze zal zorgen voor wat schaduw, maar zelf vind ik hem decoratief ook erg mooi. Lekker natuurlijk. Deze plant wordt helaas wel groter dan het bakkie kan hebben, dus ik hoop deze (als hij aanslaat) van tijd tot tijd uit te gaan dunnen.

De garnalenpopulatie lijkt na een tijdje stabiel weer te stijgen (jeey)
Ook het christmasmos doet het gelukkig goed en lijkt te gaan groeien.

Ik heb zo goed als ik kon, geprobeerd om het plantje dat ik via het christmasmos in mijn aquarium heb gekregen, weg te trekken.
Helaas zag ik dat dit plantje zich ook is gaan hechten in het javamos, dus ook daar heb ik zoveel mogelijk verwijderd.

Den foto's :D

IMG_9488.JPG
IMG_9489.JPG
IMG_9490.JPG




IMG_9484.JPG


IMG_9488.JPG
 
Leuk vuurtjes aquarium blablabla! Blijft leuk, helemaal omdat ze kweken als gekken.
 
Leuk vuurtjes aquarium blablabla! Blijft leuk, helemaal omdat ze kweken als gekken.

Dankjewel nonnepot! Het klopt dat ze kweken als gekken, daarom had ik er 35 verkocht. Ik merkte daarna dat de populatie een beetje te klein was geworden voor het mooie, dus ik ben blij dat ze weer aan het kweken zijn geslagen! :D
 
ziet er inderdaad wat leeg uit :( i get the struggle... even maar weer laten rusten dan
 
Dit album is aan zijn eind. Zaterdag wordt het verplaatst en zodra de garnalen eruit zijn, gaat het licht uit. Ik start mijn geliefde Rio weer op, en zeer waarschijnlijk mogen de garnalen daarheen.
Het was wel leuk om een nanobakje te hebben op mijn studentenkamer, maar nu is het weer tijd voor het 'echte' werk :D
 

Terug
Bovenaan