https://www.werkenmetmerken.nl/nl/c...V9RDx601_8UgjUn-54EhGEF1oaAicDEALw_wcB#152769
Magnesium hebben ze ook denk ik wel.
Magnesium hebben ze ook denk ik wel.
Had toch wel verwacht dat jij elke koningsdag met een vlag aan het wapperen zou zijnLeuk Andre maar ik zou geen Oranje oortje kopen hoor want dan zou ik de hele dag aan Willem Alexander denken
Ik aan alexia maar smaken verschillen ☺️Leuk Andre maar ik zou geen Oranje oortje kopen hoor want dan zou ik de hele dag aan Willem Alexander denken
Ik zal ff een screenshot hiervan aan je vriendin sturenIk aan alexia maar smaken verschillen ☺️
Dat is geen probleem ze weet dat ik mijn mening gewoon uitspreek ☺️Ik zal ff een screenshot hiervan aan je vriendin sturen
Dat is geen probleem ze weet dat ik mijn mening gewoon uitspreek ☺️
Hij zet uit André, dat is normaal. Voornamelijk door het licht dat je hem geeft.De oranje oor lijkt al van zijn steen af te groeien, is dit normaal dat dit zo snel gaat?
Je weet dat ik zoiets snel vergeet he3 dagen geleden... @jessicapilon
Ja ligt aan jouJe weet dat ik zoiets snel vergeet he
persoonlijk denk ik dat je licht nogal blauw is of ligt dat aan mij?
Hoop hetMooie koraaltjes en ik denk dat 11 meer dan genoeg is want ze gaan nog groeien.
Dat denk ik ook , bakje is nog te "vers" .Misschien krijg je als beloning ook nog wel rode flap of Dino s, glasanemonen of bubble algue (ik wil je niet flauw maken hoor)
Ach het hoort er een beetje bij tijdens de opstart.
Grappig dat je dat zegt, aangezien ik datzelfde idee een beetje had aangezien dat bruine ook op enkele steentjes van het koraal zit, een van de buttons zit ook op een stukje levend steen, die zal ook nog wel het nodige mee brengen.Dat denk ik ook , bakje is nog te "vers" .
Hoort er eenmaal bij , en het zijn op zich heel leerrijke fases .
Al zou ik dat zelf grotendeels voorbij laten gaan vooraleer je koralen inbrengt , echter bij deze soort opstart verloopt het net andersom , dus moeilijk om het anders te doen .
Nu komt die enting vooral door de stekjes die je inbrengt .
Ach , als je 2 keer zou rijden voor hetzelfde qua dieren is het nog duurder .Afgelopen vrijdag bij Coral and Fish store in Breda geweest... dat is zo niet goed voor je portemonnee! 🙄 😮
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.