Wat is er nieuw

Bodem voor Betta aquarium met eventueel Corydoras

Wat mij opviel was dat bij de waterverversing gisteren, de garnalen helemaal paniekerig werden en ook bleven toen alles weer rustig was. Niet zo leuk om te zien (voor de verversing waren ze eigenlijk heel rustig aan het scharrelen).
Wat beschouw jij als paniekerig? Als ze na een waterwissel drukker kris kras door de bak baan zwemmen komt dat meestal omdat een vrouwtje is verveld. Die geeft dan hormonen af omdat ze vruchtbaar is en daar reageren de mannen op. Das niks om je zorgen over te maken.
Als ze juist niet meer bewegen, gezamenlijk in hoeken gaan kruipen of allemaal bovenin bij het wateroppervlak gaan zitten dan is er vaak iets niet goed.

Wat beschouw jij als paniekerig? Als ze na een waterwissel drukker kris kras door de bak baan zwemmen komt dat meestal omdat een vrouwtje is verveld. Die geeft dan hormonen af omdat ze vruchtbaar is en daar reageren de mannen op. Das niks om je zorgen over te maken.
Als ze juist niet meer bewegen, gezamenlijk in hoeken gaan kruipen of allemaal bovenin bij het wateroppervlak gaan zitten dan is er vaak iets niet goed.
Als een malle naar het water oppervlak zwemmen, tegen de stroom van de spraybar in zwemmen, boven op het filter klimmen, overduidelijk de bak uit willen.... niet wat je wil...eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze er allemaal nog zouden zijn vanochtend.

Laatst bewerkt:

Bij daglicht aflezen, ik deed het als het even kon buiten in de schaduw.
Weet jij ook waarom je volgens de handleiding een tweede potje moet vullen zonder de druppels? Het gaat om de kleur van het testpotje met druppel in vergelijking met het roze op het kaartje toch?

Weet jij ook waarom je volgens de handleiding een tweede potje moet vullen zonder de druppels? Het gaat om de kleur van het testpotje met druppel in vergelijking met het roze op het kaartje toch?
Welk merk testen heb je? JBL?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan