Wat is er nieuw

Corydoras van Dennis_89

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dennis_89
  • Startdatum Startdatum
Waarom? Ik heb straks weet ik het hoeveel over.

Lekker bezig Dennis en leuk dat je je kleine al meetrekt in deze geweldige hobby! 😉

BettaFish96 zei:
ik zou gewoon hoop kopen en gelijk planten dan te wachten tot t snoeisel groot is.

Ja we weten wel dat je een ongeduldig persoon bent hoor! 😀

Seabait zei:
Lekker bezig Dennis en leuk dat je je kleine al meetrekt in deze geweldige hobby! 😉

BettaFish96 zei:
ik zou gewoon hoop kopen en gelijk planten dan te wachten tot t snoeisel groot is.

Ja we weten wel dat je een ongeduldig persoon bent hoor! 😀

Dank je! Ja, hij vindt het geweldig, begint ook Latijnse namen te onthouden (met de uitspraak van een 5 jarige natuurlijk). En ja, ik heb ook alles het liefst meteen volgepland. En met 1 bakje is dat goed te doen, maar reken voor de grap maar is uit hoeveel dat kost als je dat met een bakje of 10 wil doen 🙂 Dan is het zonde om geld uit te geven voor iets waarvan je weet dat je dat binnenkort zo over kunt zetten. Kun je daarvoor weer wat leuke vissen kopen 🙂

Heb je 10 bakken? ik dacht maar 2 😛

Zelfs ik onthou die Latijnse namen niet 😀.

BettaFish96 zei:
Heb je 10 bakken? ik dacht maar 2 😛

Nu 5, er staat een 1.20 in te draaien en er staat nog een deel leeg, ik ben bezig met kweekstelling. 🙂 Hoop kosten dus. Dus er gaan een hoop vissen en planten verhuizen.

jessicapilon zei:
Zelfs ik onthou die Latijnse namen niet 😀.
Ik alleen van de vissen die ik heb zitten 🙂

ook al secret miljonair? dure hobby ik hou het bij 1 bakje 🙂

Secret Millionair 😛 was dat maar waar. Dan had ik het heel anders aangepakt.

Resultaat van een pa/zoon middagje, de 60x30x30. Hij wil geen rode planten meer, hij vindt ze roze en dat is voor meisjes :deal:
Spongebob nog niet kunnen overhalen om terug te komen. Volgens mijn zoon is hij bang van "gornalen" 😀

Vissenbestand is intussen

6x Poecilia reticulata + X aantal jongen
5x C. Panda jongen
Ca. 20 Neocaridina heteropoda
6 x Caridina multidentata
251645dennis_89_0_84_foto0214.jpg

495635dennis_89_0_84_foto0211.jpg

Roze is voor meisjes.. dat hoor ik ook met enige regelmaat van die rakkers hier.
Ik zeg dan maar dat 't mijn lievelingskleur is en dan krijg ik: "Haha, papa is een meisje!" 😀

Ja hehe, roze is ongeveer het ergste wat hem nu kan gebeuren 😀 Je bent ook aan de Minecraft met ze zie ik 😉

Ach ja smaken verschillen. Ik zal mn roze polo direct gaan uittrekken hoor 😀

Dennis_89 zei:
Je bent ook aan de Minecraft met ze zie ik 😉

Jaja.. met de juiste instellingen (geen zombies en andere enge dingen) prima spel voor die jongens, en ik vind het ook leuk 😉

jessicapilon zei:
Ach ja smaken verschillen. Ik zal mn roze polo direct gaan uittrekken hoor 😀
Mijn vrouw kwam met een zalmkleurig overhemd voor me thuis.. laten we zeggen dat die ook werd afgekeurd met diepe verontwaardiging, dat je papa daar niet in kan laten lopen 🙂

kellemes zei:
Dennis_89 zei:
Je bent ook aan de Minecraft met ze zie ik 😉

Jaja.. met de juiste instellingen (geen zombies en andere enge dingen) prima spel voor die jongens, en ik vind het ook leuk 😉
Ik vind het ook leuk ja, servertje voor ingericht, doen we af en toe met zn drie�n..

Leuk om te zien dat je passie al op vroege leeftijd wordt gedeeld.
Hier is het alleen nog maar kijken, maar dat kan ook niet anders als je nog geen 9 maanden bent...hahaha.

Als het er erin zit komt het er vanzelf uit 🙂 En hij kent de dagen van de week inmiddels dus hij begint inmiddels zelf zaterdagochtend (om 07.00 als het aan hem ligt) om te vragen of we al gaan schoonmaken.

Ja hoor 🙂 Vooral zelf laten rommelen, daarom doen we zijn bakkie ook op zaterdag, dan hebben we de tijd.

Meneertje wilde graag "Citroengornalen" en aangezien ik vond dat hij wel bewezen heeft dat hij goed voor de diertjes is gaan we kijken hoe het gaat als hij een bakje op zijn kamer krijgt. Wel zelf klaar maken natuurlijk 😉 En zo wordt onze zaterdagmiddag weer gevuld.

25L bakje, met 105cm kereltje 😀
248174dennis_89_0_84_foto0219.jpg

Mooi man! 😀
Als je nog spullen nodig hebt voor een paar centjes pb je maar want heb hier alles driedubbel.

Leuk projectje en met een klein beetje sturing van papa, gaat het zeker goed komen.

Als meneer maar mag kliederen 😀
Zal morgen nog wel even een foto posten van wat hij ervan gemaakt heeft.

Helemaal gelijk, net even geprobeerd maar weerspiegeld nu.

829785dennis_89_0_84_foto0230.jpg

Ook weer mooi beplant
841692dennis_89_0_84_foto0228.jpg

122391dennis_89_0_84_20150818_174150.jpg

Bakje voor citroengarnalen, hoop dat het een beetje gaat groeien, de planten dan...
416619dennis_89_0_84_20150818_174259.jpg

En 60cm van kleine meneer
438613dennis_89_0_84_20150818_174240.jpg

Dat Rode zwaarddrager wijfje!

vindikleuk.jpg

Ja ze is mooi he! Ze moeten echt naar een 1.20. Heb 2 van de grote. Kijken of ik ze er goed op kan krijgen.

Tabletje is niet snel genoeg

934332dennis_89_0_84_20150818_175934.jpg

Ze zijn prachtig van bouw. Ook rode ogen?

Nee, ogen zijn zwart. Ik heb nakweek eventueel 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan