Topicstarter
Topicstarter
Dennis_89
Guest
Waarom? Ik heb straks weet ik het hoeveel over.
BettaFish96 zei:ik zou gewoon hoop kopen en gelijk planten dan te wachten tot t snoeisel groot is.
Seabait zei:Lekker bezig Dennis en leuk dat je je kleine al meetrekt in deze geweldige hobby! 😉
BettaFish96 zei:ik zou gewoon hoop kopen en gelijk planten dan te wachten tot t snoeisel groot is.
Ja we weten wel dat je een ongeduldig persoon bent hoor! 😀
BettaFish96 zei:Heb je 10 bakken? ik dacht maar 2 😛
Ik alleen van de vissen die ik heb zitten 🙂jessicapilon zei:Zelfs ik onthou die Latijnse namen niet 😀.
Dennis_89 zei:Je bent ook aan de Minecraft met ze zie ik 😉
Mijn vrouw kwam met een zalmkleurig overhemd voor me thuis.. laten we zeggen dat die ook werd afgekeurd met diepe verontwaardiging, dat je papa daar niet in kan laten lopen 🙂jessicapilon zei:Ach ja smaken verschillen. Ik zal mn roze polo direct gaan uittrekken hoor 😀
Ik vind het ook leuk ja, servertje voor ingericht, doen we af en toe met zn drie�n..kellemes zei:Dennis_89 zei:Je bent ook aan de Minecraft met ze zie ik 😉
Jaja.. met de juiste instellingen (geen zombies en andere enge dingen) prima spel voor die jongens, en ik vind het ook leuk 😉
Dennis_89 zei:Zal morgen nog wel even een foto posten van wat hij ervan gemaakt heeft.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.