Topicstarter
Topicstarter
Dennis_89
Guest
Waarom? Ik heb straks weet ik het hoeveel over.
BettaFish96 zei:ik zou gewoon hoop kopen en gelijk planten dan te wachten tot t snoeisel groot is.
Seabait zei:Lekker bezig Dennis en leuk dat je je kleine al meetrekt in deze geweldige hobby! 😉
BettaFish96 zei:ik zou gewoon hoop kopen en gelijk planten dan te wachten tot t snoeisel groot is.
Ja we weten wel dat je een ongeduldig persoon bent hoor! 😀
BettaFish96 zei:Heb je 10 bakken? ik dacht maar 2 😛
Ik alleen van de vissen die ik heb zitten 🙂jessicapilon zei:Zelfs ik onthou die Latijnse namen niet 😀.
Dennis_89 zei:Je bent ook aan de Minecraft met ze zie ik 😉
Mijn vrouw kwam met een zalmkleurig overhemd voor me thuis.. laten we zeggen dat die ook werd afgekeurd met diepe verontwaardiging, dat je papa daar niet in kan laten lopen 🙂jessicapilon zei:Ach ja smaken verschillen. Ik zal mn roze polo direct gaan uittrekken hoor 😀
Ik vind het ook leuk ja, servertje voor ingericht, doen we af en toe met zn drie�n..kellemes zei:Dennis_89 zei:Je bent ook aan de Minecraft met ze zie ik 😉
Jaja.. met de juiste instellingen (geen zombies en andere enge dingen) prima spel voor die jongens, en ik vind het ook leuk 😉
Dennis_89 zei:Zal morgen nog wel even een foto posten van wat hij ervan gemaakt heeft.
😀

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.