De 1 meter van An Vrolijk


hahaha jij ziet ook alles he, maar laat dat nou net het blaadje zijn waar de pandaatjes het liefste onder liggen
 
kwestie van knippen, hier ging ie ook steeds de lucht in en ik bleef die hoge blaadjes steeds knippen nu blijft ie redelijk laag met soms een hoger blaadje
 
oooh ben jij zo gemeen? hahaha zal het er straks wel afknippen, was het gister ook een beetje zat allemaal, heb alle bakken gedaan, dat moet ik niet meer doen op 1 dag
 
Zodra ik het bakje met voer op de bak zet en er tegenaan tik wordt de hele handel gek, normaal zwemmen ze echt niet zo dicht voor de raam langs als ik ervoor sta

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ST_arMg010o&feature=youtu.be[/video]
 
ow....

maar thanks!
ben er ook redelijk tevreden over nu, alleen die (shitnaamkwijt)plant met die bloemen zeg maar, die krijgt gaten in de bladeren.... daar baal ik wel van, want vind het echt een supermooie plant,met die grote drijfbladeren
 
Haha leuk! Doet me denken aan onze teigetjes. Altijd gewoon een beetje aan het chillen en achter elkaar aan zwemmen door de bak, ook als je voor de bak komt staan. En vanf 8 uur 's avonds? Whoem, al die beestjes tegen de vooruit op zodra je in de buurt van de bak komt :p

- Mascha
 
whahaha ja idd dat dus,
ze weten het gewoon, kunnen volgens mij klokkijken ofzo
 
Wat doen An als ze stress heeft... dan gaat An heerlijk ontspannen met de bak bezig
resultaat mag er best zijn vind ik zelf, bak is nog niet helemaal helder van de kleibollen.
ik vond het allemaal wat opmekaar staan, en nu is er meer vrije zwemruimte wat ze wel waarderen denk k zo.

551313anvrolijk_0_82_20140418_222000.jpg


287898anvrolijk_0_82_20140418_222010.jpg


924593anvrolijk_0_82_20140418_222021.jpg


886372anvrolijk_0_82_20140418_222102.jpg


886372anvrolijk_0_82_20140418_222102.jpg


788851anvrolijk_0_82_20140418_222437.jpg
 
inderdaad, leuke bak ! Vind die planten met die lange steel en een blad eraan ook altijd erg mooi :)
 
thanks

vandaag kreeg ik plantjes van een lief forum lid binnen,
na wat nadenken kreeg ik een ideetje en dat heb ik uitgevoerd

Ik ga dit voorste hoekje proberen vol te krijgen

853714_0_82_20140419_165028.jpg


166937_0_82_20140419_165036.jpg
 
Dat moet zeker wel gaan lukken, want dat stekt als een beest. Wat ook leuk is om er een leuk straatje van te maken en daardoor de bak optisch dieper te maken.
Verder heb je een leuke bak hoor.
 
dat is Lobelia cardenalis mini Albert

als het eenmaal genoeg gestekt is wil ik ook zoiets gaan maken met zand ertussen Bart, maar moet nog ff bekijken hoe ik dat ga doen, gaat helemaal goed komen,
ga zo nog wat foto's plaatsen die ik net gemaakt heb hoe de bak er nu in zn geheel uitziet enzo
 
Leuk plantje An. Ik heb wat in mijn quarantaine bak staan maar denk er ook over om het naar beneden te halen voor de meter bak.
Je bak ziet er leuk uit.
 
op het moment zitten er 20 Pristella maxillaris
5 Corydoras pygmaeus
stuk of 12 mischien iets meer, Corydoras panda zitten een stuk of wat eigen kweek jongen bij,
2 Gastromyzom marble
en een aantal vuurgarnalen in

en tijdelijk 14 Rasbora dorsiocellata tot ik daar een andere bestemming voor heb gevonden.


Thanks John, ja ben er nu wel tevreden over, ben ook echt blij met het plantje, eerst maar eens lekker laten groeien en vermenigvuldigen en dan wat ideetjes uitwerken...
 
mooi dat je me plantjes goed heb binnengekregen!
staan goed in je bak! succes ermee!!
 
jaaa ben er ook echt blij mee, vind het echt een heeeel leuk plantje

Gisteren
385199an_vrolijk_0_82_20140419_210751.jpg


Vandaag die groeit echt hard

322753an_vrolijk_0_82_20140420_192739.jpg
 
Heb je al wel eens gewerkt met foto(bewerkings)programma's, An?
Volgens mij ziet je aquarium er in het echt veel mooier uit dan er nu op de foto's te zien is, door een bruinige jaren 70/80 kleur en niet-intensieve kleuren.
Met een paar drukken op de juiste knopjes haal je die kleur zo weer terug.
 
ze maakt volgens mij foto's met haar mobiel, dan is het sws al een stuk lastiger ;)

maar wel erg mooi an!
 
nick_vis zei:
ze maakt volgens mij foto's met haar mobiel, dan is het sws al een stuk lastiger ;)

maar wel erg mooi an!
Ik verwacht ook niet dat iedereen een spiegelreflexcamera met de juiste macrolens heeft - zou wel mooi zijn ;)

Maar ik werk al iets van 15 jaar met Photoshop, en met het spelen met zaken als licht, contrast, hue, saturatie etc kan het ook opvrolijken. Heb het ook al getest met wat foto's van An - maar die ga ik natuurlijk niet zomaar in haar fotoalbum gooien ;)
 
Zal An kennende niet erg vinden als je dat zou doen hoor! ;)
Denk dat An zelf allemaal geen tijd en puf heeft om ze nog te gaan photoshoppen.
 
Helemaal gelijk John
Je mag ze van mij wel plaatsen hoor.
Ik maak idd foto's met mn s3mini kan ook wel instellingen enzo instellen maar heb daar echt geen verstand van.
Heb voordat ik 2 kinderen had wel eens met photoshop gewerkt maar dat is me nu te veel werk idd.
 
Wie A zegt moet ook P(hotoshop) zeggen ;)

Heb er random een paar leuken uitgezocht van de laatste tijd.

1zeeako.gif


2eplpuc.gif


2agky2h.gif


35n3h8l.gif


09JszdhRjAzI9IlK9Dei-e4x16IhXvH3.gif
 
misschien er ooit eens voor gaan zitten,
snap van die instellingen eigenlijk ook niet veel en ik moet zeggen op de foon zien ze er altijd keimooi uit, maar dat is dan denk ik wel logisch.
 
De pristella's heb ik vroeger zelf ook gehad. Leuke schoolvis, erg ondergewaardeerd naar mijn idee.
 
ik vind ze geweldig! heb ook al superveel eitjes ervan gehad en de panda;s hadden dan feest!

ben alleen nog op zoek naar een nieuw huisje voor de dorsiocellata's
 
Leuke meterbak :)
Rode lotussen vind ik erg mooie planten.
Deze wil ik over een tijdje ook weer in mijn bak hebben.
 
nou ikk heb weer een foto gemaakt van de nieuwe stengel....

echt niet normaal hoe hard dat groeit zit al helemaal in een bochtje en het blad drijft op het water

157935an_vrolijk_0_82_20140421_212021.jpg
 
Ziet er weer goed uit An! Leuke foto's en de nieuwe inrichting staat er goed bij!
 

Terug
Bovenaan