De 1 meter van An Vrolijk


737327an_vrolijk_0_82_20140428_213003.jpg


967379an_vrolijk_0_82_20140428_213140.jpg
 
jaaaa ze zijn geweldig Lex
Het is inmiddels al een hele zwerm geworden, en in het chocobakje zijn er nog een stel in bestelling aan het opgroeien,
 
Ziet er goed uit An! Had je de panda's gevraagd van links naar rechts van groot naar klein te gaan liggen??
 
jaaa plantjes doen het wel, zijn ook aan het groeien, heb alleen het idee dat ik er wat kwijt ben, zal straks eens ff goed gaan zoeken waar ze terecht zijn gekomen,

jaaa die cory;s zijn afgericht hahahahaha
 
Die cory foto, 2 cute ! :smitten:

Heb er ook nog 1tje over. dikke 2 cm nu. Verstopt zich constant voor de cichliden :)
 
slim corytje heb je dan!
maar dat zijn ze wel hoor die kleintjes, anders zouden er hier in de bakken ook geen groot worden.

Op het moment liggen ze allemaal te chillen onder het hout, zie je ze bijna niet.

Ik ga zo eens ff naar de action voor een glazen schaal, die ga ik erin zetten met zand, hebben ze een lekkere kopinhetzandplek
 
nou het idee van de schaal is leuk maar werkt in mijn bak dus niet, het zag er niet uit dus maar weer eruit gehaald, kreeg hem niet diep genoeg in het grind, dus je bleef die randen zien
 
Mooie plaatjes An. Gelukkig is de schaal er weer uit ;)
Misschien iets in kunststof zien te krijgen waarna je de rand wat minder hoog kan maken :S
 
ja misschien dat ik zo een terrasscheiding ofzo op de kop ga tikken 2ehands
dat ziet toch iets beter uit, moet er ff heeeel goed over denken
 
plexiglas wandje maken, daar zie je ook bijna niks van als het een klein stukje uitsteekt ;)
 
waar haal ik dat en wat kost het hahahaha

eigenlijk wilde ik een aparte bak maken, zodat ik het in zn geheel weer uit kan halen als het toch niet bevalt of het zand weer rot gaat worden....

dalijk eerst eens ff flubenol maken, zie de hele ruit vol met hydra zitten
 
Bij iedere bouwmarkt wel volgens mij hoor.
Oh bah die vieze grijpklauwtjes op het raam dus :mad:
 
jaaaa maar niet voor lang meer gnegnegne

maar ja dan zit ik nog met die stomme zand door de bak, kan ik het er niet zo uitpakken
 
Nee hoor , als je dat plexiglas verwarmt kun je het buigen
Dus maak er een half rondje van, maak er van de restjes eem leuk bodempje onder die je vastkit en tadaaa :D
 
mij te ingewikkeld allemaal hoor, pfff ik ben niet zo van de knutsel.
 
Ik heb een olifant in mn bak

558727an_vrolijk_0_82_20140502_202542.jpg


de HN maakt een heleboel uitlopers/stekjes gaaf hoor,

464128an_vrolijk_0_82_20140502_202550.jpg


221229an_vrolijk_0_82_20140502_202626.jpg
 
dat is het zeker Alex, laat maar lekker groeien hoor, als het teveel wordt dan haal ik er wel weer wat uit maar ik laat het eerst maar eens ff heen doen.
 
Een wirwar van HN door de bak, de vissen vinden het geweldig

131752_0_82_20140505_222230.jpg


Geen drijfplanten meer nodig zo

395419_0_82_20140505_222239.jpg


856549_0_82_20140505_222359.jpg


Familie Panda aan de scharrel

692113_0_82_20140505_222500.jpg
 
Mooi hoor An,heb zelf net de helft van de Hn uit de bak gedaan want bijna heel het oppervlak was bedekt en de lotus begon al hoger te worden.
 
ja ik moet het ook gaan snoeien maar laat het nog heeeeeeeeel ffies doorgroeien hahaha
vind het nl ook supermooi, alleen moet iets zien te vinden op die uitstroom van het filter, heb bijna geen stroming meer in de bak
 
ja denk het wel tis al niet zo een sterke stroming normaal gesproken en nu is het helemaal niks,
is ook niet zo een heeeel erg sterk filter wat ik heb net tot 200 liter dus net aan,
ooit maar eens sparen voor een grotere/sterkere.
 
Ik heb hetzelfde alleen dan met mijn vallisneria, die houdt ook een hoop stroming tegen in 1 van mijn bakken..

maar leuk toch, die wirwar van HN! mooi :thumbs:
 

Terug
Bovenaan