Topicstarter
Topicstarter
Eremetaal
Guest
Helaas lijkt de combinatie tussen mijn vissen en garnalen geen gelukkige, of ze hebben een wel heel goede verstopplek gevonden.
Timmermans80 zei:Ook je ijzerwaarde al eens gemeten? Onvoldoende groei bij bijvoorbeeld Lotus ligt nogal eens aan tekort aan ijzer.
asgard zei:Leuk begin!,
Ik heb zelf v.n.l. langzaam groeiende planten, in mijn bak heb ik boven de rotala en hygrophila pinnatifida een reflector (ingekort) boven die planten hangen zodat alleen die meer licht krijgen.
Bij jou zouden hele reflectoren je een dienst kunnen bewijzen.
Mischien 1 reflector per 2 weken omdat een plotselinge verandering in lichthoeveelheid nogal eens algproblemen kan uitlokken.
Eremetaal zei:Dit is overigens een verkeerd geleverd plantje. Nu weet ik dus niet welke het is. Iemand een idee ?
![]()
Let op: In de wintertijd zal deze plant door minder zonuren in onze kassen gaan rekken waardoor de plant als hij geleverd wordt er iets anders uit zal zien dan in de zomermaanden. (zie foto 3) Onderwater in uw aquarium zal hij zich volledig gaan aanpassen en worden zoals op foto 1 en 2 te zien is.
bartman zei:wat is dan precies het probleem bij de toppen van je cognacplant??
bartman zei:Zou beginnen met je no3 te verhogen naar 10 of 15 en je po4 naar 1
Mocht het je nou bevallen die no3 en po4, dan zou ik je adviseren om het in poedervorm te bestellen en zelf te mengen met water. Scheelt een heleboel centen. Gebruik je ook plantenvoeding?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.