M
Mascha&Ivo
Guest
en blijft hij groen, toch? 🙂bartman zei:De paarse kleur van je lobelia is de emerse vorm. Eenmaal in het aquarium wordt deze groen.
~ Ivo
en blijft hij groen, toch? 🙂bartman zei:De paarse kleur van je lobelia is de emerse vorm. Eenmaal in het aquarium wordt deze groen.
jakkie30 zei:hele mooie bak!
alleen vind ik het persoonlijk jammer dat er geen koppelvis inkomt, de school kardinalen zal het echter ook prachtig doen! ga deze volgen
Is jouw koppel F1? Zo ja dan heb ik een vermoeden waarom deze wel en je cacatuoides niet de populatie garnalen hebben gesloopt. Ik vermoed namelijk dat het natuurlijke jachtinstinct in F1 nog veel meer aanwezig is dan in nakweek generatie huppeldepupdezoveel (wat je cacatuoides zijn).Zwits zei:Heel ander verhaal met mijn koppel Pelvicachromis taeniatus "Moliwe" (Ivo komt er maar in 😛), dit is familie van de kersenbuiken en die hebben vakkundig bijna al mijn garnalen in die bak gesloopt.
Mascha&Ivo zei:Zwits zei:Kort gezegd geldt P. taeniatus voor de Benin en Nigeria populaties en P. taeniatus voor de Kameroen populaties.
~ Ivo
*kribensis voor de Kameroen populaties.
astrid j zei:Ja, dat blijft moeilijk, vond ik ook.
Maar je hebt een fantastisch mooie bak, en gewoon rustig nadenken over wat je echt mooi vind en goed samen gaat 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.