De 80 Cm.2.0 van TonHageraats


Mooie Tjechen Ton! (komen uit een Tjechische kwekerij).
 
Het ziet er zo niet uit natuurlijk,
van vandaag tijdens de waterwissel.

634531tonhageraats_0_82_20151206_12.jpg



Ook vandaag net wat plantjes geherschikt moeten zich nog een beetje "richten"

353884tonhageraats_0_82_20151206_15.jpg


143356tonhageraats_0_82_20151206_15.jpg
 
Botia zei:
Mooie Tjechen Ton! (komen uit een Tjechische kwekerij).


Dat had in inderdaad begrepen ja :D
btw, bedankt voor het advies :thumbs:
 
TonHageraats zei:
Botia zei:
Mooie Tjechen Ton! (komen uit een Tjechische kwekerij).


Dat had in inderdaad begrepen ja :D
btw, bedankt voor het advies :thumbs:
Hoeveel nieuwe Tjechen heb je? ;)

Die rode die je hebt waarvan ik even niet op de naam kan komen. Komen ook uit Tjechie. Dus je hebt een Tjechenbak. ;)

En niets te danken. :)
 
Ziet er goed uit Ton!
 
Botia zei:
TonHageraats zei:
Botia zei:
Mooie Tjechen Ton! (komen uit een Tjechische kwekerij).


Dat had in inderdaad begrepen ja :D
btw, bedankt voor het advies :thumbs:
Hoeveel nieuwe Tjechen heb je? ;)

Die rode die je hebt waarvan ik even niet op de naam kan komen. Komen ook uit Tjechie. Dus je hebt een Tjechenbak. ;)

En niets te danken. :)

Die rode rakkers waren Danio Kyathit maar op 3 na zijn deze eruit, de laatste zijn me steeds te snel af, even een paar dagen tot rust laten komen, als ik ze alsnog te pakken krijg gaan ze naar een adresje waar een 220Cm+ staat en hun vriendjes al in een grote groep mee zwemmen.

De zwarte fantoom zalmen zijn nu met 18 stuks maar ik twijfel om er meer te kopen, qua gedrag zou het nu meer dan prima kunnen maar ze worden nog groter dusss... :juggle:

Er zitten nu ook 3 trichogaster chuna in 1M / 2V gaat prima met ze :)

Ik denk dat ik idd de eerste Tjechenbak op dit forum heb :D
 
De Zwarte fantoom zalmen zijn nu met 16 :sorry:
 
Oei,dat gaat hard achteruit! heb je de waarden al getest Ton? ;)
 
haha, nee het was een typfoutje welke ik niet meer kon herstellen
ik heb er 16 gehaald afgelopen woensdag en het zijn er nog steeds 16 :sorry: :D
 
Ik bedoelde niet de Danio Kyathit maar de L010a http://www.seriouslyfish.com/species/rineloricaria-sp/

De Fantomen die je nu hebt zijn nog jong ze worden ruim 2x zo groot dus misschien kun je het beter bij 16 houden.

Tuincentrum Ranzijn heeft momenteel volwassen exemplaren zitten. Mocht je daar eens zijn dan kun je zien hoe jouwe worden.
 
Ik zal eens bij Ranzijn gaan kijken, volgen mijn internetbronnen worden ze ongeveer 4.5 cm groot vandaar dat ik op die schatting van 16 uit kwam
 
Meer dan 16 zou ik dus echt niet doen in een 80cm bakje en dat zal je ws met mij eens zijn als je die bij Ranzijn hebt bekeken. Meteen zie je dan dat Ivan erg goedkoop is. ;)
 
Botia zei:
Meer dan 16 zou ik dus echt niet doen in een 80cm bakje en dat zal je ws met mij eens zijn als je die bij Ranzijn hebt bekeken. Meteen zie je dan dat Ivan erg goedkoop is. ;)

:thumbs: :D :deal:
 
Ik was net bij Ranzijn en daar zit een nieuwe partij fantoomzalmen en die zijn even groot als die van Ivan. Maar er zwemmen nog enkele volwassen exemplaren van de vorige partij rond. Waaronder een heel erg mooi gitzwart mannetje.
 
Ik zal misschien straks nog even gaan kijken, ik heb toch nog een plantje nodig.
 
Neem dan gelijk die mooie man maar mee komt ie meteen goed terecht. :p :D

Het was er wel redelijk druk ivm mensen die kerstbomen kopen.
 
Toch een mooi bak hoor, lekker groen en mooie vissies, gezellig!
 
Jup, fantoompjes worden inderdaad nog best wel fors! Ik heb er 10 in mijn 80cm zitten, vind ik meer dan genoeg. Mannetjes hebben ook de ruimte nodig om te baltsen.
 
heb je ook fotos van je T. chuna's?
 
Ik zal vanavond even kijken of ze zin hebben om te poseren.
 
Prachtig hoor! Hele mooie vissen ook en een super mooie betta.
 
mooi aquaruim zeg top man en leuke vissen ook
 
Dank jullie wel :petjeaf:
 
Bijna etenstijd dus ze zijn al behoorlijk aan het wachten, vanavond levende rodemuggenlarven op het menu.

986219tonhageraats_0_82_20160127_18.jpg
 
Dank je Alex.
 
Dank je John.
Ik ben erg blij met deze keuze van de Zwarte fantoom zalm, de mannetjes zijn in wekelijkheid stukken donkerder dan op de foto.
 
Staat er lekker frisgroen bij, mooi hoor.
De Fantoomzalmpjes heb ik zelf ook ooit gehad en heb ze i.i.g. op een lijstje geplaatst van visjes die ik ooit terug wil.
 
Inderdaad geen straf om naar een mooie school Fantoomzalmpjes te kijken. Ze kleuren mooi bij al dat groen!
 
Dank jullie wel :)
 

Terug
Bovenaan