Het is een wilde betta bak waar ook Parosphromenus en dergelijken in hebben gezeten dus de pH zit rond de 5,2.waarom is je ph laag?
Die gaan de GH van 0 niet erg fijn vindenoh zou ik er wat caridina garnaal in doen🙂
Helaas zijn ze niet meer op voorraad bij ruinemans 🙁Nu nog een man halen voor bij het vrouwtje 😀
Ruinemans heeft ze weer op voorraad. Het zijn wel jongere vissen van zo'n 3cm ipv volwassenen, het geslacht zal niet zo goed te zien zijn vandaar dat ik er 5 neemKnappe vis inderdaad
Zijn ze terug beschikbaar?
Nee, Frits heeft ze niet standaard op voorraad, ik laat ze bestellen.Mooie vis hoor en heeft Frits die te koop want ik zie deze nooit volgens mij.
Het is een Superfish Scaper 60, met de standard verlichting. Bak zelf is "crystal clear" glas (Superfish versie van low iron of optiwhite), 50x35x35cm. De verlichting is voor nu prima, vergelijkbaar met een chihiros A2 serie en voorlopig zeker genoeg voor wat ik wil. Ik verwacht begin volgend jaar wel over te stappen op een Twinstar 450S of Chihiros WRGB2.Mooi bakje Christian en welke is dit en wat voor verlichting?
Ja ik vond het ook wel leuk tot ik het prijskaartje zag 360 euro voor een 50x36cm en dan is het nog niet eens de ADA!meschien kun je kijk voor zoon licht gevende achterwant da vind ik zelf heel mooie in aque scapes
Stevig prijskaartje😱. Enig idee welke richting je uit gaat met de scape?ook wel leuk tot ik het prijskaartje zag 360 euro voor een 50x36cm en dan is het nog niet eens de ADA!
Ik heb het skelet van de hardscape al, maar zolang ik de soil nog niet heb kan ik niet echt oordelen hoe het precies gaat worden. Inspiratie was deze bak van Josh Sim (Euhm tja beetje ambitieus als beginnende scaper misschien maar ja)Stevig prijskaartje😱. Enig idee welke richting je uit gaat met de scape?
Ja ik vond het ook wel leuk tot ik het prijskaartje zag 360 euro voor een 50x36cm en dan is het nog niet eens de ADA!
Die prijs die MeastroCygni zei ging over de achtergrondverlichting 😉Dat is compleet denk ik want ik zie de bak wel goedkoper namelijk:
https://www.aquastorexl.nl/superfish-scaper-aquarium-60.html
TralalalalaDie prijs die MeastroCygni zei ging over de achtergrondverlichting 😉
Ja dat vroeg je ook al in het andere topic 😉. Maar je hebt gelijk en een update zou leuk zijn.Hoe gaat ie hier?
Impliceer je nu dat ik te nieuwsgierig ben?Ja dat vroeg je ook al in het andere topic 😉. Maar je hebt gelijk en een update zou leuk zijn.
Ehh, het gaat goed met alle bakken!Hoe gaat ie hier?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.