B
blackmoor
Guest
Waauuw das een hele kweekschool heb je daar een totaal foto van ben ik wel super benieuwd naar hoor.
Is ze denk ik wel even mee bezig om dat allemaal op de foto te leggen😀
Waauuw das een hele kweekschool heb je daar een totaal foto van ben ik wel super benieuwd naar hoor.
Als je nu de blue en de black samen in 1 aquarium houd .
Krijg je dan blauw-zwarte jongen als dekking ?
Is ze denk ik wel even mee bezig om dat allemaal op de foto te leggen😀
Zo! Dat zijn heel wat bakjes!
Je kunt wel zien dat je fan bent van corydorassen en garnalen!😀😉
Waar zitten de kogelvisjes dan in? Ik kan ze niet vinden😉Ja klopt! Dat zijn echt mijn twee favoriete en de kogelvisjes hihi 😉
Waar zitten de kogelvisjes dan in? Ik kan ze niet vinden😉
Ohw, dat is minder.....Ik heb twee mini kogelvisjes gehad bij de citroengarnalen, alleen nadat ik de bodem had vervangen is er iets gruwelijk mis gegaan.
De volgende ochtend was de ene al dood en de andere kon enkel nog rondjes om zijn as draaien.
De garnalen hadden gek genoeg nergens last van.
Nou, je hebt je klusje weer gehad! En dat met dit benauwde weer.
Mijn vrienden hebben laatst een nieuwe woning gekocht met een prachtige kelder beneden (echt veel ruimte) . Ik zag al helemaal voor me hoe ik daar een prachtige fish/garnalen ruimte van zou kunnen maken...
Mijn vrouw zoekt een nieuw wandmeubel voor in de huiskamer, dus ik heb jou stelling als inspiratiebron laten zien.
Maar helaas... dat feest gaat niet door.
Tja hoe gaat dat.Dan ben je geen goede verkoper Cor😀😀
Tja hoe gaat dat.
Ik ben de baas in huis, maar wat mijn vrouw wil - dat gaat gebeuren...🙁
Zoveel bakken! wel leuk hoor, zal wel weer onderhoud zijn 😀
Mijn vader zijn oude Rio 125 was lek geraakt en de bak hebben we gratis weggedaan op marktplaats.
Wat ben je creatief! Volgens mij zit jij ook zelden stil 🙂En we hebben weer wat geknutseld 😀
Voor de bovenste drie kweekbakjes drie lampenkapjes geverfd.
En voor vier kweekbakjes alvast een deel van de hamburger filter gemaakt.
Bekijk bijlage 47119 Bekijk bijlage 47120 Bekijk bijlage 47121 Bekijk bijlage 47122 Bekijk bijlage 47123 Bekijk bijlage 47124
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.