T
TonHageraats †
Guest
Slim gedaan
Mag ik vragen wat dat zwarte is?
Lekker creatief bezig Sanne!!!
Je zou hier wel een artikel over kunnen schrijven hoe je dit maakt, en bij artikelen neerzetten😉
Mag ik vragen wat dat zwarte is?
Heb je dat allemaal zelf bedacht en ontworpen zo Sanne??
Wauw, ziet er leuk uit zo! Goed bezig, je kan zoveel op internet vinden tegenwoordig. Kijk ook wel een The king of DIY. Die knutselt ook een heleboel in elkaar 🙂
Mooi gemaakt!Inmiddels is de verlichting voor de bovenste drie bakjes ook helemaal klaar.
Bekijk bijlage 48066 Bekijk bijlage 48068
Bekijk bijlage 48067
Hele mooie garnalen Santje,vallen met zo'n lichtere bodem beter op dan in mijn bakje!
Mooie garnalen Sanne!
Heb je de HMF ook nog vastgezet in een profieltje?
Mooie foto's zeg, vooral van die koppies!
Goede tip!Ik ben wel blij met dat macrolensje van de hema van 5 euro 😀
Goede tip!
Ik blijf het prachtige beestjes vinden hoe ze alles zo oppaken met hun klauwtjes en dan opeten, kan er uren naar kijken ;D
Ziet er prachtig uit SannekeDe kweekstelling is af, filters aangesloten, elektra georganiseerd en uit het zicht gewerkt, bakjes ingericht en garnaaltjes en cory's gehuisvest.
Het kan zeker mooier in vergelijking met jouw RIO maar ik denk dat voor veel mensen dit al een prachtige bak is. Jij kijkt met andere ogen ernaar dan mensen die geen aquarium hebben, jij ziet alle 'foutjes' omdat je naar een bepaald doel toe werkt.Ben er nog altijd niet achter wat het is, maar ik heb nog een ding wat ik uit wil zoeken/testen. Ik geef niet op 😀
Hij is momenteel inderdaad prachtig!Mijn eigen Rio 125 heeft het nog nooit zo goed gedaan. Ik sta er zelf van te kijken. Wat een verschil met de bak van de fysio.
😀Het lukt mij niet om hem in beide ogen strak aan te kijken 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.