G
guppy5
Guest
Mooi aquarium 😉
aquaria17 zei:Ik ben wel erg benieuwd wat ik nou precies voor soort heb. De meeste algeneters worden vrij groot namelijk. Als er een keer iemand op zoek is naar een kleine soort, weet ik welke ik kan aanbevelen. Vraag me dus af of ik gewoon "geluk" heb en het de Pterygoplichthys joelimaianus is die klein blijft, of toch een hele andere soort.
En ik dacht, misschien vind men het interessant om te weten hoe het is gegaan. Er werd met zekerheid gezegd dat de vis zo groot zou worden, maar dat is dus niet gebeurt. Vandaar dat ik dacht, kan op z'n minst even laten weten of wat er voorspeld was ook is uitgekomen.
aquaria17 zei:Gister nieuwe planten in mijn aquarium geplaatst. Maar ik zie nu al dat de bladeren worden aangevreten door de kleine slakjes in mijn aquarium. Gek, want dat gebeurt bij geen enkele andere plant. Maar goed, ik wil dus even op zoek naar anatome helena slakken die het aantal kleine slakjes een beetje kunnen laten afnemen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.