Dennerle 30 Ltr. van TonHageraats

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum

Mooi die 30 l van jou en de kolonie citroenen word met de tijd groter blijkbaar .
 
Mooi die 30 l van jou en de kolonie citroenen word met de tijd groter blijkbaar .
Inderdaad, de groep viel bijna om, vandaar dat ik de Betta heb bij geplaatst maar deze houdt niet van citroen blijkbaar.
 
Het blijft toch verwonderlijk dat meneer Betta van de garnaaltjes afblijft :DD

2020-09-26 16.23.37.jpg


De garnaaltjes kwamen af op een stukje "wolkje" om te eten.
 
Mooi dat er nu opstaat wat erin zit want hij bracht mij eens een potje mee maar ja daar stond verder niks op behalve de naam. Toch wel goede ingredienten als ik het zo bekijk.
Dat zal nog in de opstart fase zijn bij jou denk ik, de ingredienten zien er inderdaad goed uit, het zinkt gelijk en valt snel uit elkaar waardoor ik vermoed dat er maar weinig niet natuurlijke bindstoffen in zitten.
 
Tnx! Kende het niet, ziet er goed uit idd

Het is dan wel niet mijn topic maar voor diegene die het een keer willen proberen is hier een link:

 
Het is dan wel niet mijn topic maar voor diegene die het een keer willen proberen is hier een link:

echt leuk dat jurn zijn eigen product heeft nu heb veel van hem gelezen en geleerd op het anderen forum dus ga dat wel proberen
 
Tijd voor een mevrouw betta om haar intrek te nemen in huize Hageraats :deal:
Ik denk dat hij het wel prima vind zo ;)), laatst zag ik dat hij een nieuw trucje heeft geleerd, als ik eten geef kan hij dat niet gelijk in 1x op en gaan de garnalen ermee aan de haal, van de week zag ik dat hij pontificaal op het gezonken eten gaat liggen en wat later weer een paar happen neemt :DD:DD
 
Ik denk dat hij het wel prima vind zo ;)), laatst zag ik dat hij een nieuw trucje heeft geleerd, als ik eten geef kan hij dat niet gelijk in 1x op en gaan de garnalen ermee aan de haal, van de week zag ik dat hij pontificaal op het gezonken eten gaat liggen en wat later weer een paar happen neemt :DD:DD
Ik begin nu heel nieuwsgierig te worden naar een video :DD
 

Terug
Bovenaan