Dennerle 30 Ltr. van TonHageraats

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum

Dank je John, dat laatste ben ik nog niet zo tevreden over maar oefening baart kunst ;)
 
Voor de verandering maar het zijaanzicht, vaak worden nano bakken alleen getoond met het vooraanzicht, dus voor de verandering eens het z.a.z. ;)

2017-11-05 17.25.12.jpg


Helaas hadden de garnaaltjes er geen zin in :mad:
 
Ziet er prachtig uit, ook de Riccia zo mooi fris. Garnaaltjes lijken goed gegroeid?
Mooi bakje Ton!
 
Prachtig Ton , wat ik eigenlijk zo super natuurlijk eraan vind zijn de takken die van boven naar onder lopen zoals echte worteltakken . Ene een vraagje wat is dat potje rechts achter ?
 
Prachtig Ton , wat ik eigenlijk zo super natuurlijk eraan vind zijn de takken die van boven naar onder lopen zoals echte worteltakken . Ene een vraagje wat is dat potje rechts achter ?

Dat is een sochting oxydator, deze zorgt ervoor dat de zuurstof voorziening zowel voor de planten als de bewoners op peil blijft, en daar ik geen plantenvoeding gebruik is dit een mooie ondersteuning voor planten.

https://www.aquaplantsonline.nl/waterverbetering/diverse-merken-284/sochting-mini-oxydator-zuurstof
 
Dank u eens zien zondag dus :D
Lees je maar eens in op dit onderwerp, erg gemakkelijk om een kleine bak perfect te houden zonder toevoegingen, de No3, en PO4 worden door de bak aangemaakt, maar dan dienen de aantal planten / mossen / verlichting wel in verhouding te zijn.
 
De garnaaltjes kweken goed zo te zien. Altijd leuk om dat kleine spul rond te hebben zwemmen.
 

Terug
Bovenaan