Dennerle 30 Ltr. van TonHageraats

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum

Leuk al die jonkies heb er ook een paar zitten van een paar mm tot 5 a 6 mm groot :thumbs:
 
Leuk om te zien, ik had verwacht dat ze het voer eruit zouden slepen. Mooie gele garnaaltjes Ton.
 
2017-12-14 15.07.12.jpg
 
Inderdaad, sinds ik de µS heb laten zakken onder de 300 zijn ze veel mooier geworden.
 
Wat was de reden om dat te gaan doen?
Om toch een wat betere omgeving voor ze te creëren, dat neo's op kraanwater kunnen is waar maar ook kraanwater heeft zijn verschillen, in sommige regio's is dat 300 bij ons 800 µS, daar ik niet weet welke waarden de kweker heeft welke in Joegoslavië woont gokte ik op een lage waarde.
 
Ja heel mooi maar zijn het Joegoslavische garnalen?
Het is niet precies Joegoslavië maar daar in de buurt, toch een eindje weg :deal:, mijn LFS koopt daar ook wel eens vissen en garnalen, en heeft daardoor ook vaak bijzondere soorten zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke gradatie hadden jou garnalen bij aankoop of werd dit niet medegedeeld ?
 
Welke gradatie hadden jou garnalen bij aankoop of werd dit niet medegedeeld ?
Daar heb ik geen idee van Stefan, overigens ook niet naar gevraagd, alleen gevraagd hoe de kleur dekking was van volwassenen en deze was hoog werd medegedeeld, nu weet ik dat de LFS baas er verstand van heeft dus deze info was voor mij voldoende.
 
Ik heb voor aankoop gecontroleerd of ze hun integratiecursus met goed gevolg hebben doorlopen :D
 
Mooi!!

Hier nog geen kleintjes gespot, wel 1 dode:'(;)

Ga je eigelijk ook uitselecteren?
 
Leuk Ton die kleintjes .
Misschien het ene wat in mijn bakje beter gaat dan bij jou .
Gisteren heb ik 36 jonkies geteld .
 
oudste zijn zo'n 15 mm , meeste + 1 cm en jongste die ik zie +/- 6 mm , dus we duimen maar .
 

Terug
Bovenaan