Dennerle scaper's tank 50 l Mandykuh


Totaaltje :)
20180407_204842.jpg
 
Exht een mooie rode groep zo! Hoeveel zitten er ong. in met de nadruk op ongeveer haha
 
Exht een mooie rode groep zo! Hoeveel zitten er ong. in met de nadruk op ongeveer haha

Nou ik tel hier minimaal 75 :D
20180410_175854.jpg


Ik denk dat ik het weekend mijn oude nano ook weer ga opzetten :D maar dan met een nog simpeler scape. Enkel met de dingen die ik in huis heb qua hout en stenen. Ik moet alleen even kijken of ik alle onderdelen nog los kan bestellen kan van mn oude externe filter. Anders maar eens Dennerle een mailtje sturen.
 
Geen ervaringen mee helaas.
Eerste maal dat je aquarium begon had je ook geen ervaring moet voor alles ne eerste keer zijn :D
Vraag maar eens aan jou maatje SeaJohn wat hij gebruikt in zijn stelling en we waren samen op dat moment en hebben voornamelijk goed geluisterd naar een pak kwekers .
 
Mijn partner weet nog niets :br: maar ach mannen hoeven niet alles te weten toch :D

Wat je garnalen mooi rood zeg!
Wou dat de mijne ook nog zo rood waren.:)

Dank je. Gaat een kwestie van uitzoeken worden. Ook geef ik Dennerle Shrimp King Color eten. Of het echt werkt geen idee.

Eerste maal dat je aquarium begon had je ook geen ervaring moet voor alles ne eerste keer zijn :D
Vraag maar eens aan jou maatje SeaJohn wat hij gebruikt in zijn stelling en we waren samen op dat moment en hebben voornamelijk goed geluisterd naar een pak kwekers .

Ga ik doen. @Seabait vertel hoe werkt dat? En wat heb ik nodig ?:D
 
Je moet die kop van een aquael gewoon op die stijgbuis duwen . Voor de ene is dit heel eenvoud en voor de andere is dit ff wat prutsen .
 
aquael mini pad en ipv de sponsfilter zet je de kop op de stijgbuis van de bodemfilter
 
De Johnnen zijn ook blond en ( goddelijk ) hun lukt het wel dus .....
 
Ik heb helemaal geen idee wat ik dan nodig heb en alles :D want snap er niets van :juggle:

Mare hier heb ik nog wat foto's :D
20180410_193840.jpg
20180410_194015.jpg
20180410_192116.jpg
20180410_194125.jpg
20180410_194614.jpg
20180410_194625.jpg
 
Mooie foto's Mandy!
In mijn stelling topic staan een paar foto's van enkel dat bodemfilter spul en een foto dat er een laag filtermat overheen zit als tweede met daarna het bodemmateriaal zelf.
 
Nou dat word vandaag de bak geheel leeg maken aangezien 1 vaak ook meerdere betekend.
20180412_100316.jpg
 

Terug
Bovenaan