Diamond Aquarium van Felereca


Zie ik het goed dat je eigenlijk gewoon je inline atomiser zonder keramisch gedeelte hebt aangesloten op het filterhuis? En welke aanpassingen moet je doen binnenin het filterhuis om er een reactor van te maken?
Klopt ja, binnenin heb ik een pvc pijpje die aansluit op de onderkant en bovenkant in de deksel. Onderaan gaatjes geboord met daarboven een sponsje die ervoor zorgt dat het wat beter gemengd is. Voor de rest 2 slangtules met 3/4 draad en 13 mm slangaansluiting
 
zo zie je maar dat je met een hobbyprojectje veel plezier kunt hebben als het naar tevredenheid werkt
 
zo zie je maar dat je met een hobbyprojectje veel plezier kunt hebben als het naar tevredenheid werkt
Zeker weten, geeft voldoening als het eenmaal af is en ook naar behoren werkt. :DD
 
Zojuist weer een waterwissel gedaan en gelijk de rotala even gesnoeid want het gaat echt snel. Topjes ernaast geplant. Glossostigma spreidt zich ook al redelijk goed uit.
20200403_102938-01.jpeg
20200403_111806-01.jpeg
20200403_111702-02.jpeg
 
Heel apart.
Probleem met de ph elektrode. Kwam thuis en bleek dat mn co2 uit stond en de dropchecker blauw was.

Nu heb ik heb geijkt en dat lukte maar opnieuw in de 7 ph vloeistof schiet die hele tijd naar 6.30 en dan gaat die weer omhoog naar de 7.32 en dan schiet die weer naar beneden en nu weer naar 7.57 in dezelfde vloeistof.

Iemand enig idee hoe dit kan? Is 3 maanden oud
 

Terug
Bovenaan