Als dat niet kan kan die Oranda ook niet van buiten naar binnen gehaald worden.Misuzu zei:Ja het is eigenlijk wel te koud nu... meeste raden het af dat nu nog te doen
Als dat niet kan kan die Oranda ook niet van buiten naar binnen gehaald worden.Misuzu zei:Ja het is eigenlijk wel te koud nu... meeste raden het af dat nu nog te doen
van buite naar binnen kan wel omrat je dan van koud naaar warm gaat. Is anders als in winterstase brenge .Jones zei:Als dat niet kan kan die Oranda ook niet van buiten naar binnen gehaald worden.Misuzu zei:Ja het is eigenlijk wel te koud nu... meeste raden het af dat nu nog te doen
Dat kan, maar niet in 1 dag van kamertemperatuur naar de vijver. Beter is het om de vis een nacht in een koudere kamer of garage te zetten zodat de temperatuur langzaam afkoelt en de dag erna langzaam overwennen naar de vijver door steeds wat water van de vijver in de bak van de vis te doen tot de temperatuur gelijk is.Misuzu zei:Wat vind jij van het overzetten van een vis in de vijver nu nog Jones?
Ik heb daar zelf totaal geen verstand van.. maar weet wel wat er zo'n beetje geadviseerd wordt.
Klopt helemaal. De vissen zijn nog bij lange na niet in winterrust.Laan zei:Het water heeft nu toch nog geen winterse temperaturen? De zomer is net voorbij en water koelt langzaam af.
Alsof je het over de duivel hebt. Kreeg nt van me moeder te hore die de visse had gevoerd dat de reiger de blauwe oranda heeft opgegeten baaal kei erg ;(Botia zei:Mischien heeft die Reiger je wel een dienst bewezen. Ik bedoel je hebt dan geen dillema meer.![]()
bart_ramakers12 zei:Alsof je het over de duivel hebt. Kreeg nt van me moeder te hore die de visse had gevoerd dat de reiger de blauwe oranda heeft opgegeten baaal kei erg ;(Botia zei:Mischien heeft die Reiger je wel een dienst bewezen. Ik bedoel je hebt dan geen dillema meer.![]()
bart_ramakers12 zei:Alsof je het over de duivel hebt. Kreeg nt van me moeder te hore die de visse had gevoerd dat de reiger de blauwe oranda heeft opgegeten baaal kei erg ;(Botia zei:Mischien heeft die Reiger je wel een dienst bewezen. Ik bedoel je hebt dan geen dillema meer.![]()
+1Patries zei:Doe er dan wat aan door een simpel net over je vijver te plaatsen!
Daarbij vindt ik het TE toevallig en ik geloof geen snars van je verhaal!!!
Je had helemaal niet de bedoeling om vissen te ruilen want daar had je gewoon geen zin in en 'plotseling' heel toevallig is je 'probleem' met de blauwe oranda opgelost.....jaja😡
Begin beetje boos op je te worden Bart en ga stoppen met dit topic pfffff.
jones doe niet zo want is waar gebeurd en als je niet geloofd dan heb je pecht ;(Jones zei:+1Patries zei:Doe er dan wat aan door een simpel net over je vijver te plaatsen!
Daarbij vindt ik het TE toevallig en ik geloof geen snars van je verhaal!!!
Je had helemaal niet de bedoeling om vissen te ruilen want daar had je gewoon geen zin in en 'plotseling' heel toevallig is je 'probleem' met de blauwe oranda opgelost.....jaja😡
Begin beetje boos op je te worden Bart en ga stoppen met dit topic pfffff.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.