Wat is er nieuw

Dubai 100 gezelschap SaskiaP

FOTO TIME 🙂 🙂

Totaaltje:
saskiap35.jpg

Waaieren bij het nieuwe mosholletje:
saskiap30.jpg

Etenstijd:
saskiap33.jpg

Beauty in blue and red:
saskiap31.jpg

Een van de laatste japonica's:
saskiap34.jpg

Dit is mijn domein:
saskiap36.jpg

Camouflage:
saskiap38.jpg

En deel 2:

Hier ben ik dan eindelijk:
saskiap41.jpg

Ladiesman:
saskiap43.jpg

Even een slokje nemen:
saskiap39.jpg

De kraamkamer:
saskiap42.jpg

Baby Cory:
saskiap46.jpg

Ik word verkocht:
saskiap47.jpg

Zo dat waren weer even wat foto's. Zoals jullie gezien hebben heb ik een kweekbakje staan om wat corydoras groot te brengen en mijn garnalenoverschot in te bewaren. Deze worden verkocht via Marktplaats. Ik ben erg blij met de Vallisneria (Crash Cowboy 🙂 ) en ik heb nog wat meer plantjes weten te ruilen/bemachtigen via het forum. Dus ik ben weer helemaal content 🙂

Bedankt! Ben steeds meer fan van de waaierhandgarnalen, eentje is echt king of the castle in mijn bak 🙂

Leuke foto's 🙂

Haha die foto van je kat,.. pakt hij de vissen niet?

Je aquarium ziet er mooi uit 🙂

Hij drinkt alleen graag aquariumwater, verder is het volledig veilig! 🙂

Vandaag 10 rode sakura's en 10 vuurgarnalen gekocht, even weer wat rood gen de bak in brengen...straks een foto 🙂

Je bak ziet er schitterend uit! Grappig om te zien hoe je waaierhand in het mos zit 🙂

SaskiaP zei:
Hij drinkt alleen graag aquariumwater, verder is het volledig veilig! 🙂

Vandaag 10 rode sakura's en 10 vuurgarnalen gekocht, even weer wat rood gen de bak in brengen...straks een foto 🙂

Gelukkig maar 🙂

Leuk, ben benieuwd naar de foto's 🙂

Foto's:

img_1350.jpg

img_1343.jpg

Hmmmm....beide foto's staan verkeerd dit keer, ondanks dat ik ze wel recht zie op mijn mac? In elk geval, de sakura en vuurgarnalen zitten eerst nog even in het kweekbakje bij de baby cory's. Vooral omdat een aantal nog heel erg klein is, ik wil ze iets groter hebben voor ze de bak in gaan. Ben wel erg blij met de roodjes, heb er een paar honderd kleurloze garnalen voor weggedaan 🙂

Hier staan ze op de kop lijkt het wel 🙂

Kan de Vuurtjes een klein beetje zien, ze zijn mooi rood gekleurd lijkt het 🙂

Klopt, door de grote hoeveelheid drijfplanten blijft er wat weinig licht over...moet wel zeggen dat het licht ook wel wat vertekent, de Lotus is nog wel goed rood en de Ludwigs repens heeft ook rode toppen...

Volgende keer eerst de drijvers weghalen en dan fotograferen 🙂

Je bak is wel erg mooi en je planten doen het goed, komt dat ook door de bodemverwarming?

mvg Albert

Bedankt, of het door de bodemverwarming komt kan ik niet uitsluiten. Het is een combinatie van voedingsbodem, verwarming, kleibollen, vloeibare voedingsstoffen en bio CO2, en een hoop liefde natuurlijk...

Je bak staat er prachtig bij.
Ik ben ook wel benieuwd naar wat nieuwe pictures! ;-)

Mooie groene bak hoor. Gaat dat goed die gouramies in een 1 meter bak? (is toch 1 meter?) ik vind ze ook mooi maar lees overal dat ze in een 1.20 moeten.

Christine86 zei:
Mooie groene bak hoor. Gaat dat goed die gouramies in een 1 meter bak? (is toch 1 meter?) ik vind ze ook mooi maar lees overal dat ze in een 1.20 moeten.

Ze doen het op dit moment prima samen. Ze hebben veel schuilplekken dus ze zitten elkaar niet in de weg. Ze kunnen ook heel vreedzaam zijn samen hoor 🙂

Ik ben vandaag aan het fotograferen geweest en wil morgen nog een paar plaatjes schieten, dus morgenavond nieuwe foto's..

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan