SaskiaP zei:Hij drinkt alleen graag aquariumwater, verder is het volledig veilig! 🙂
Vandaag 10 rode sakura's en 10 vuurgarnalen gekocht, even weer wat rood gen de bak in brengen...straks een foto 🙂
Carithius zei:Je bak ziet er schitterend uit! Grappig om te zien hoe je waaierhand in het mos zit 🙂

Yess !!!SaskiaP zei:Ik zal dit weekend weer eens wat foto's maken 🙂
Christine86 zei:Mooie groene bak hoor. Gaat dat goed die gouramies in een 1 meter bak? (is toch 1 meter?) ik vind ze ook mooi maar lees overal dat ze in een 1.20 moeten.
Jeeeeeeejjjjj !!!!!SaskiaP zei:Ik ben vandaag aan het fotograferen geweest en wil morgen nog een paar plaatjes schieten, dus morgenavond nieuwe foto's..
+1Crash Cowboy zei:Jeeeeeeejjjjj !!!!!SaskiaP zei:Ik ben vandaag aan het fotograferen geweest en wil morgen nog een paar plaatjes schieten, dus morgenavond nieuwe foto's..
🙂
Richvio zei:+1Crash Cowboy zei:Jeeeeeeejjjjj !!!!!SaskiaP zei:Ik ben vandaag aan het fotograferen geweest en wil morgen nog een paar plaatjes schieten, dus morgenavond nieuwe foto's..
🙂

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.