Killerfish
Well-known member
Tnx 😀Vind dit al een zeer mooie en uitgebreide sneakpeak
Tnx 😀Vind dit al een zeer mooie en uitgebreide sneakpeak
Zo dus:Ik kan alleen maar beamen wat Thea reeds zei en das mooi dat ze 2 grotten hebben maar is dat geen helse klus elke keer dat grind uit dat zand halen ? Hoe doe je dat in godsnaam ?
Gisteren waterwissel en klein onderhoud en toen dacht ik weer aan je vraag. Dus gelijk maar even foto's gemaakt 😀 Stelt eigenlijk niks voor iddEigenlijk poepsimpel .
Mike is nog gene kleinen uil.😉Slimme oplossing zo Mike.
Ehh.. Als de katten van huis zijnEen 2de aquarium mag niet dus tja een tv misschien ?
Eh ja soort van, deze valt wel wat meer op. Ander bakje werd gedoogd dus ben benieuwd wat ze hier van gaan zeggen. Tis wel deze ipv de andereEn ik dacht dat je geen extra bak mogt! Nog een illegaal bakje😀😀😉
Je weet wat dit betekend, tegen alle verwachtingen in is ie gewoon gelegaliseerd 😀En ik dacht dat je geen extra bak mogt! Nog een illegaal bakje😀😀😉
Mooi!🙄🙄Je weet wat dit betekend, tegen alle verwachtingen in is ie gewoon gelegaliseerd 😀
Zo onwijs blij mee!! Net een nieuw topic aangemaakt. Kan ik hier updaten over de Dubai en in het andere topic over de Juwel, blijft het wat overzichtelijker.Mooi!🙄🙄
Bak ziet er goed uit!! Wat komt er allemaal in?
Over het algemeen wel. Zwemmen soms door de hele bak heen en weer, all-over. Maar ook wel als school. Ben iig heel blij met de keuze, want zijn lekker actief en eigenlijk nooit verscholen tussen de planten, waardoor de rest van de vissen ook veel zichtbaarder is. Vooral mijn corydoras heb ik nog nooit zoveel voor in de bak gezien en ook deze zijn een stuk minder schichtig. Win-win dusScholen de hengeli's nog?
Heel mooi allemaal Mike!
TnxMooi! Mooi!
Altijd al leuke visjes gevonden en nu de bak even draait mooi de kans gezien ze te plaatsenZiet er goed uit! Leuk je nieuwe groepje oto's 🙂
Zekers! Love themGave Oto's man! Geweldige visjes
Tuurlijk.beetjeslijmenmagtoch
Tnx!Mooie aanwinsten hoor Mike.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.