Kies mijn telefoon er wel op uit, om de camera. Is wel een must dat die goeie foto's kan maken.Goed bezig Mike! Gave bak! Dat stuk hout is echt fantastisch. Wat maak je schitterende foto's met je tel!
Leuk om de ringbandsnoekjes te zien, die worden het voor mij hoogstwaarschijnlijk ook voor boven!
TnxHeel mooi Mike!!
Je schrikt echt 😱Poeh, wat een zoektocht. Ik ben wel eens honinggourami's kwijt geweest, zaten in het filterhuis van de Home 80. Ook zeer lastig eruit te krijgen.
Blij dat je man weer in orde is!
Gelukkig wel ja. En dat dankzij deze man, welke op het moment nog bij de lfs zwemt. Zwemt er al wel een weekje ofzo, maar nu de scholen beginnen en ik en mn mentor het er over eens zijn toch maar gereserveerd 🙂Wat een verhaal! Gelukkig leefde hij nog en was je er optijd bij
Oei jouw mooie betta ?
Tnx! Ben er ook heel blij mee. En ja Johnny, mijn prachtige man De witte thuis, de andere vis, welke sinds kort verder gaat met de naam Henk, op stage. Zal zijn onderkomen binnenkort ook eens plaatsen. Vanavond 10 min gesprekken dus zou ik een mooie foto van zijn huis en hem moeten kunnen maken met wat minder schemer.Dat is in ieder geval een hele mooie Betta Mike.
Hij zwemt aardig goed de bak door en lijkt niet veel overgehouden te hebben aan het voorval. Wel her en der wat haast lijken op blauwe plekken, maar zie verder niks raars aan hemMooie bak heb je gemaakt en hoe gaat het nu met je betta?
Heeft hij nu na een week er niets aan over gehouden, het zijn toch maar kwetsbare en kleine dieren.
Valt op zich wel mee hoor. Mooi voor de vissen om zich achter te verstoppen en kan er gelijk de techniek kwijt. Vooral de corydoras zitten graag achter de onderste stam. Zoals je kunt zien zitten er wat gaten ivm een vroegere doorvoer voor de filters in het midden, onder het brede stuk. Hier heb ik de beide buisjes voorgezet zodat ze ook via hier, maar ook erlangs, zich kunnen verschuilen als ze willen.Erg fraaie achterwand Mike alleen jammer dat deze zoveel ruimte in beslag nemen.
TnxDat heb je schitterend opgelost.
Tuulk, sneakpeaks dan maar?!Zit daar nog wat in?😀
Doe maar niks op die middelste 2 regels uit, tja, moet mijn hersentjes weer oliën😀😀Zit daar nog wat in?😀
Nu ik dit nog eens lees, is het wel een hele domme vraag😀
Om het bericht nog een beetje 'zin' te geven:🙄
Bak staat er mooi bij, Mike!
Haha, np. Tis iig een kleurvariant van een redelijk bekende vis. Normaal geen fan van maar deze waren zo mooi dat ik ze niet kon laten zittenToch wel, maar eeh, ben ik blind, ik zie ze niet op de foto's(behalve de bovenst dan)😳
Doe maar niks op die middelste 2 regels uit, tja, moet mijn hersentjes weer oliën😀😀
Zie op de laatste foto wel een klein stukje van een apistogramma agassizii fire red, klopt dat? Is dat de nieuwe?😉Haha, np. Tis iig een kleurvariant van een redelijk bekende vis. Normaal geen fan van maar deze waren zo mooi dat ik ze niet kon laten zitten
Heel scherp kerel! Bijna goed, tis de agassizii bluetail. Kweekvorm uit Tsjechië. Koppeltje dat daar eitjes had, dus vandaar het buisje er ook maar bij meegenomen. Foto's van de vissen in de bak volgen! Voor nu even in het zakjeZie op de laatste foto wel een klein stukje van een apistogramma agassizii fire red, klopt dat? Is dat de nieuwe?😉
Heb hem gehaald bij een man met een flink verstand van vissen en aangegeven welke vissen ik in de bak had. Zou prima samen moeten gaan en zaten daar ook in een gezelschapsbak. Hij had ze schijnbaar ook al een tijdje zitten. Tis echter even afwachten hoe het hier gaat, maar vooralsnog prima. Ook icm de betta. Althans, zijn staart op de laatste fotoHeel mooi visje! Snap wel waarom je hem hebt meegenomen
Hebben de eigjes het allemaal overleefd?
Hoe gaat het samen met de betta?😉
Mijn L104 waar het destijds om ging, nu mooi op poseerstandMike die vis die achter je thermometer verstopt hangt is dat soms een L134 of zoiets ?
Dus je brengt ze weer terug naar de winkel? Pas wel op, als er in de winkel dan weer een nieuwe lading kardinalen komt en jij brengt ze terug, kan er kruisbesmetting komen waardoor of jouw groep of de groep in de winkel doodgaan.En tijdelijk even in bruikleen tot aan het vivarium
De meeste kardinalen in winkels zijn nakweek, maar kruisbesmetting is altijd een gevaar.Dus je brengt ze weer terug naar de winkel? Pas wel op, als er in de winkel dan weer een nieuwe lading kardinalen komt en jij brengt ze terug, kan er kruisbesmetting komen waardoor of jouw groep of de groep in de winkel doodgaan.
Dit gebeurt wel eens met wildvang kardinalen, weet niet hoe vaak oid😉
Een hele mooie L heb je daar!
Prachtige vis zeg 🙂
Tnx! Hing zo mooi dat de foto erg goed gelukt isEen hele mooie L heb je daar!
Dus je brengt ze weer terug naar de winkel? Pas wel op, als er in de winkel dan weer een nieuwe lading kardinalen komt en jij brengt ze terug, kan er kruisbesmetting komen waardoor of jouw groep of de groep in de winkel doodgaan.
Dit gebeurt wel eens met wildvang kardinalen, weet niet hoe vaak oid😉
In bruikleen van iemand die een school van 100 ofzo heeft zwemmen. Niet uit de winkel dus maar even via via. Iig tot aan het vivarium, kijken we dan op welke soort we overgaan. Al spreekt mij de nematobrycon lacortei erg aanDe meeste kardinalen in winkels zijn nakweek, maar kruisbesmetting is altijd een gevaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.