Wou foto's maken van de andere vissen (die update volgt morgen via de computer, vandaag al de hele dag ah werk) en meneer moest en zou op de foto. Meer toeval maar super blij dat die er zo vlijmscherp opstaat en mooi showendWaaw, wat een prachtige Betta! En inderdaad een zeer goed gelukte foto.
Is zijn geld steeds meer waard aan het worden 😀Hele mooie updates zo te zien! En je laatste foto tjeh je Betta is gewoon prachtig!!!
Yup, dat hout is echt nep. Is ooit deel geweest van een volledige 3d holle achterwand maar deze was me al snel te licht van kleur. Vind een donkere achtergrond met een donkere bodem mooier dus de slijptol in de achterwand gezet met dit als resultaat destijds. Hier, en de post eronder, is te zien dat de wand echt hol is en dat alles er goed achter te verstoppen is. Hij is een tijdje uit de bak geweest maar miste hem toch wel. De vissen en alles kan er mooi achter en onder verstoppen, zowel rond de bodem als hoger, en het vult toch de bak wat meer. Voordeel is dat het ook niks afgeeft zoals het hout bij mij destijds wel het geval was. De vissen knallen nu, zeker met de zwart geverfde achterwand, ook mooi uit de bak en doen het goed onder de lampen en met de voeding die ik heb. Felle kleuren en een vrolijke, maar toch rustige bak waar ik echt super tevreden mee ben. Zeker als de planten allemaal wat gegroeid zijn is het niet een bak die ik snel anders zou maken denk ik.Mooi bak! Dat stuk hout is een neppert? Zou je van de de voorkant in elk geval niet zeggen. Of is hij echt?
Espei komen mooi uit in deze bak en de Betta knalt eruit!
De oto's eten inderdaad goed en zijn druk de hele dag door de bak aan het rondzoeken en overal op aan het eten. De rest van de vissen doen het ook goed en heb ze mooi op de foto gekregen inderdaad. Nu moet ik zeggen dat dat ook goed gaat met de camera, welke gewoon van mijn telefoon is. De galaxy s9plusPrachtige foto's! Vissen staan er volgens mij op hun mooist op, goed gelukt!
Met wat voor camera maak jij deze foto's?
En wat hebben de Oto's lekkere dikke buikjes.
Ik heb nu een Apple maar ik neig steeds meer naar de Samsung omwille van de foto's. De S8 maakt ook al prachtige foto's.De galaxy s9plus
Ik ben altijd al van de samsung geweest en heb nog nooit Apple gehad, puur vanwege het feit dat ik altijd tevreden ben geweest over samsung en zeker vanwege de foto's. Naar mijn mening is het toch echt wel een merk die altijd goede camera's heeft, dat had ik ook bij mijn vorige s7 al. Ook vooral omdat de camera's in het donker strakke foto's maak, als ik ze vergelijk met die van mijn broertje, welke ook enorm Applefan is 😀Ik heb nu een Apple maar ik neig steeds meer naar de Samsung omwille van de foto's. De S8 maakt ook al prachtige foto's.
Ik koos voor een iPhone omdat ik ook een iPad heb (waar ik erg tevreden over ben), na mindere ervaring met een Acer tablet. Dan is het wel fijn hoe je bestanden en foto's kunt delen zonder poespas. Maar goed, met wat andere software en een omweg zal dat tussen Apple en Android ook kunnen.Ik ben altijd al van de samsung geweest en heb nog nooit Apple gehad, puur vanwege het feit dat ik altijd tevreden ben geweest over samsung en zeker vanwege de foto's. Naar mijn mening is het toch echt wel een merk die altijd goede camera's heeft, dat had ik ook bij mijn vorige s7 al. Ook vooral omdat de camera's in het donker strakke foto's maak, als ik ze vergelijk met die van mijn broertje, welke ook enorm Applefan is 😀
edit; tis dat je niet om de hoek woont anders was ik met alle plezier eens langsgekomen zodat je foto's kon vergelijken van je eigen bak..
Dat is ook de reden dat mijn broertje van de Apple is; tis een ICT-er en alles werkt naadloos samen met zijn eigen laptop-telefoon en werkspulIk koos voor een iPhone omdat ik ook een iPad heb (waar ik erg tevreden over ben), na mindere ervaring met een Acer tablet. Dan is het wel fijn hoe je bestanden en foto's kunt delen zonder poespas. Maar goed, met wat andere software en een omweg zal dat tussen Apple en Android ook kunnen.
Voor de rest ben ik wel erg tevreden over de iPhone hoor en ik ben van plan er nog lang mee te doen. Maar mijn keus voor de toekomst is eigenlijk wel gemaakt.
Ja wij wonen inderdaad niet echt in elkaars buurt!
Tnx! En wordt steeds helderder dus ben blij met de nieuwe setup 😀Geweldig mooie foto's Mike! Bak staat er super bij.
Tnx! Planten slaan ook mooi aan dus wordt wel watBak wordt steeds mooier en mooier
Mooi om te horen!Ik vind die hout constructie mooi waarachter alle apparatuur is weggewerkt. Je krijgt echt het idee dat je ergens in de tropen onder water aan het kijken bent.
De tabletten van @Ludger, de dierlijke tabletten. Zowel de corydoras als alle andere bewoners zijn hier dol op. Daarnaast krijgen de garnalen en oto's uiteraard nog plantaardige voeding en voer ik bij met een mix van, voornamelijk, dierlijke voeding. Deze mix is ook van www.voervoorvis.nl en bestaat uit de premium vlokken en het krill vlokvoer zodat de rode kleur van de vissen meer naar voren komt. En gezien de kleuren van mijn vissen; zit dat wel goed 😀 Had voorheen altijd de merken als tetra enzo, maar ben hier ook meer dan tevreden over.Dit blijft inderdaad mooi om te zien. Leuk dat je het gefilmd hebt.
Welke tablet voer jij aan de Corydoras?
Tnx!Mooie video is dit Mike.
Dank u 🙂De tabletten van @Ludger, de dierlijke tabletten. Zowel de corydoras als alle andere bewoners zijn hier dol op. Daarnaast krijgen de garnalen en oto's uiteraard nog plantaardige voeding en voer ik bij met een mix van, voornamelijk, dierlijke voeding. Deze mix is ook van www.voervoorvis.nl en bestaat uit de premium vlokken en het krill vlokvoer zodat de rode kleur van de vissen meer naar voren komt. En gezien de kleuren van mijn vissen; zit dat wel goed 😀 Had voorheen altijd de merken als tetra enzo, maar ben hier ook meer dan tevreden over.
Tnx!
Foto's! Filmpje! Hahaha, nee ik snap wat je bedoelt.Gebruik ze ondertussen al een hele tijd en ben er meer dan tevreden over. Gebruik eigenlijk vlok voor de oppervlaktevis, maar ook de rest is er dol op. Nu ben ik wel zo'n type dat de vlokken gelijk bewerkt met een schaar als ik ze heb ontvangen, zodat alles al wat kleiner/verkruimeld is als ik het dan moet voeren. Snap je wat ik bedoel? Anders ga ik het even anders uitleggen met wat foto's😀
Ik zag gelijk leuke figuurtjes van vlokvoer voor me 😀Nu ben ik wel zo'n type dat de vlokken gelijk bewerkt met een schaar als ik ze heb ontvangen
U vraagt, wij draaien;Foto's! Filmpje! Hahaha, nee ik snap wat je bedoelt.
Ik zal er even een tijdje wat mee bestellen maar eerst door mijn huidige voorraad heen.
Sssst... geheim van de smit 😀Ik zag gelijk leuke figuurtjes van vlokvoer voor me 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.