Tzt is best snel bij jouWellicht start ik hem tzt weer op
Vissen volgen (wss sneller dan gepland), garnalen niet. Wel een heleboel slakken. Water zit er al inVind hem vol met vissen en garnalen leuker..... 😝
Ehh... tja. Zat nie echt in de planning. Bak leeg laten staan naast je bed helpt blijkbaar niet echt om hem leeg te houden Staat nog steeds op dezelfde plek alleen nu weer gevuldTzt is best snel bij jou
Waar staat hij nu?
Ziet er goed uit! Toppie.
Tnx beide! Dag was geslaagdMike, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag.
Deze 5 kreeg ik mee vanuit de winkel met achteraf gezien 6 visjes. De rest komt van https://www.slowescargots.nl/webwinkel/de-webwinkel/schone-slakkenhuisjes-18st/Mooie visjes Mike en waar komen die huisjes (die nog moeten komen) vandaan want ik ken nog een lid die ze misschien ook zoekt namelijk.
Zekers! Toch al tijden interessant maar niet interessant genoeg ipv gezelschap. Nu ruimte en maximaal aan het genieten van deze, nu nog hele kleine, krachtpatsersMike aan de Tanganyika? 😉. Goed bezig 👍
Nee nog niet. Maar ze groeien echt gigahard, dus zal niet lang meer duren. Althans, nog geen kleintjes gezien en het 5tal zwemt eigenlijk constant boven de schelpenHeb je al kleintjes Mike?
Sta op het punt aan de slag te gaan, daarna zeker een foto-update!Vraagt na de steen aanvulling wel om een update natuurlijk 😊.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.