Het aquarium begint inmiddels echt ergens op te lijken. De stenen liggen nu nog op het hout, deze worden uiteindelijk weggehaald maar liggen er nu op zodat het hout kan volzuigen.
Plant bestand bestaat voor nu uit Vallisneria (de verkoper wist geen naam, maar het is gewoon de normale variant?) niet de gigantische maar de smallere. De rode plantjes zijn de alt
En op het hout nog 2 cryptosoorten.
Omdat ik de bak nog aardig leeg vind ben ik nog op zoek naar leuke plantjes. Ik had zelf nog de gewone javavaren, behalphra kedeng en de windelov, de rode lotus kon eigenlijk niet ontbreken, in gedachten. De pistia als drijfplant en mos voor op de stenen.
Heeft iemand misschien nog een bijzondere plant als aanrader die mooi in deze bak past? Wil eigenlijk graag nog iets extraas als kleur.
Welk mos is fijn maar toch niet zo fijn dat het filter verstopt raakt?
Zat zelf te kijken naar nog een fijnbladerig plantje voor de voorgrond ergens zodat de garnalen ook nog iets hebben.
Maar zou eigenlijk graag tussen de vallisneria, het hout en de voorgrond nog 2 plantjes willen plaatsen die van hoog (vallisneria) naar laag lopen.