rjoemman
Well-known member
Ik kon nog bewerken, thanksje vergeet nog te melden, en het is groot......
Ik kon nog bewerken, thanksje vergeet nog te melden, en het is groot......
Ja alles moet strak he.Heel gaaf Raoul en je hebt vast bij de keuze van je bodem rekening gehouden met de kleur van de eetkamerstoelen 😉
Ja alleen is de machinekamer nu donker.Wat een wereld van verandering levert dat op, gewoon GAAF!
Effe ledstrip halen
je eerste bewoner? Persona Non Grata.
Dat weet ik nu nog niet.Ik zie toevallig de temp in je bak en mag ik vragen of je ook een idee hebt wat het stroomverbruik van zo n bak is in totaal? gewoon even nieuwsgierig dus 😉
je geeft het antwoord zelf al, al zal er iets verschil inzitten omdat er nu ook zand en hout in zit.Ik vraag me af wat voor effect dat op de pH heeft met zo'n plons water.
Daar we ppm doseren zou het effect hetzelfde moeten zijn als met alleen het bioloog op 220 liter.
Laat de guppen nu maar komen, hoewel, passen misschien er nog wel door
voor diegene die meeelezen en niks van scheikunde afweten..... Dit is gewoon verder willen begrijpen met wat ze doen omdat ze zich hierin verdiepen.Wat gebeurt er nu?
Nou plots hebben we dus 200 liter water.
En omdat we zeggen we willen ppm doseren moet de verhouding gelijk blijven dus gaan we extra Salmiak toevoegen.
We doseren dus geen 100 maar 200 eenheden ammonium in de vorm van Salmiak.
Immers 200 liter water en 200 eenheden ammonium geeft nog steeds 1 ppm als verhouding wat we graag nastreven.
Maarrrr.....
Uhu kost wel wat zo'n bak
Bekijk bijlage 293267
Toch maar goudvissen dan
Schat wat zeg je nouDat zijn toch koudwaterdiscussen?
Dat zijn toch koudwaterdiscussen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.