Nog 13 dagen en dan mag je los Raoul
Yes yes.Nog 13 dagen en dan mag je los Raoul
De 25mm ook?
Richard gebruikt hem ook.
En volgens mij Wouter ook.
Hij wordt volledig waterpas op zijn plek gemonteerd. Dat is ook onderdeel van de garantie.
Volgens mij komt ie op een karretje.
Geen lastige bochten.
Ze hebben ervaring met het gewicht. Zal wel goedkomen.
Dit helpt denk ik niet echt😉13 dagen wachten is best nog lang vooral als je alles nu in huis heb wil je neem ik aan starten.
Of een grote bak met jongbroed "Raoel"Tja dat is ver weg, misschien heb ik dan wel een grote bak erwtensoep.
samen zorgen we ervoor dat het niet gebeurd, en met wat jij al weet verwacht ik dat beslist nietTja dat is ver weg, misschien heb ik dan wel een grote bak erwtensoep.
De laatste loodjes, donderdag zal de bak komen.
Vandaag en eerder deze week nog wat steen gescoord.
Ik wilde wat speciaals, niet het standaard spul.
Vandaag bij Diebo twee stuks "Maple Leaf Rock" gekocht.
Het zijn versteende plantenresten. Iedere steen is uniek en indrukwekkend en je kan nerven en ander plantenmateriaal erin ontdekken.
Het heeft een warm bruin oranje basiskleur. Het is niet super hard en het weegt ook minder dan een massief stuk steen.
Het heeft wel wat weg van lavasteen alleen vind ik het zelf mooier.
Eerder deze week heb ik nog 4 stuks rode "stone wood" gescoord.
Officieel is het gefossiliseerd hout, maar volgens mij is die ik gekocht heb een imitatie van keramiek.
In ieder geval alles wat gekocht is geeft geen stoffen af aan het water en heeft dus geen invloed op de hardheid.
Bekijk bijlage 288312
Bekijk bijlage 288313
De tweede foto is een beetje gelig, komt door de telefoon die niet helemaal begrijpt hoe de witbalans moet zijn.
Er lagen behoorlijk wat stukken hout van heel klein naar redelijk groot.
Ik had een stuk mangrove in mijn hand wat er redelijk uit zag, was in mijn ogen alleen veels te duur.
Ik heb daarom niet eens de moeite genomen om naar de grotere stukken te kijken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.