Haha, ja dat dan weer wel. Ach, we hebben in ieder geval geen handen geschud zullen we maar zeggen 😆Ik heb ook genoten. Het was fijn om jullie te mogen ontvangen.
We hebben vandaag alle corona regeltjes gebroken. 🤣🙈
Haha, ja dat dan weer wel. Ach, we hebben in ieder geval geen handen geschud zullen we maar zeggen 😆Ik heb ook genoten. Het was fijn om jullie te mogen ontvangen.
We hebben vandaag alle corona regeltjes gebroken. 🤣🙈
Haha, ja dat dan weer wel. Ach, we hebben in ieder geval geen handen geschud zullen we maar zeggen 😆
Bedoel je raoul of waren je kids mee? 😛Goed afstand. Alleen die kabouter hield zich er niet echt aan....
Raoul houd nooit afstand. Die snapt dat begrip niet.Bedoel je raoul of waren je kids mee? 😛
Ahha, raoul is dus een personal space invader 😛Raoul houd nooit afstand. Die snapt dat begrip niet.
Maar de oudste was ook mee. Jongste lag op bed en man moest werken. Dus oudste mocht mij gezelschap houden 🙂
Snack time.
Het heeft bijna een uur geduurd voordat ze doorhadden dat die enge korf lekkers bevat.
Nu komen ze de korf zelfs onderzoeken als er niets meer in zit.
Vooral die grote jongens linksonder
Ja Thea komt maar niet helpen met stofzuigen.Wat zien ik? Stof??? 😛
Ja sorry, weer code rood.Ja Thea komt maar niet helpen met stofzuigen.
Ik vindt dat ze inmiddels meer op plukken stof gaan lijken 😉Flinke stofjes 🤣👍
Het is wel bekend dat je met een Friese bril dingen ziet die er niet zijn Annemarievolgens mij hebben de heren een bril nodig, ik zie toch gewoon jonge/kleine visjes erin hoor, geen stof
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.