Leon L.
Well-known member
Wat een pracht vissen, echt super foto’s!
Wat een pracht vissen, echt super foto’s!
Fantastisch… wat een beest!
Dat gaat weer een beste klus worden, succes!Hotel tip top in orde.
Zaterdag de vissen over.
Bodem en hout eruit en slakken poetsen, overal, elk klein hoekje vooral overloop en bioloog goed checken ...
Full reset.
Bekijk bijlage 335310
Bekijk bijlage 335311
Wat vervelend dat dit weer moet! 😔 Succes!Hotel tip top in orde.
Zaterdag de vissen over.
Bodem en hout eruit en slakken poetsen, overal, elk klein hoekje vooral overloop en bioloog goed checken ...
Full reset.
Bekijk bijlage 335310
Bekijk bijlage 335311
Ik heb er een slakkenvalletje in gehad en als je dat een paar dagen doet dan ben je ook 95% kwijt. Maar goed iedereen doet het op zijn manier.Ff een maand schaars voeren en je bent ook verlost
Slakkenvalletje?Ik heb er een slakkenvalletje in gehad en als je dat een paar dagen doet dan ben je ook 95% kwijt. Maar goed iedereen doet het op zijn manier.
https://www.aquacompleet.nl/superfi...NW3Jt0BD0I6STpwur4IeOQP67lgs4y9xoCacwQAvD_BwESlakkenvalletje?
Kijk eens aan en dan ben je mooi voor 12 uur klaar vandaagZwaarste stuk is gedaan. Bodem eruit.
Bekijk bijlage 335386
Haha, deels waar en ik heb voorheen de meterbak wel van een nieuwe bodem voorzien en dan ben je al snel al met al 3 uurtjes bezig dus dat zal bij jou wat langer zijn.Ervaringsdeskundige he.
Ik heb vannacht wel 100x de bak gedaan in mijn dromen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.