Hoe vaak heb je al zitte knutselen in je bak i 1 jaar tijd?
En moesten jullie niet opdraven als hulptroepen? 🙂Meestal gaat of de bak van ons of de bak van raoul leeg met kerst en pasen.... Hij was dit keer ongeduldig...
Afgelopen jaar eigenlijk alleen de verlichting vervangen naast regulier inderhoud.Hoe vaak heb je al zitte knutselen in je bak i 1 jaar tijd?
Ja die telde ik ook mee 😀Afgelopen jaar eigenlijk alleen de verlichting vervangen naast regulier inderhoud.
Of je moet er die 100x van vannacht bij optellen
Ja zeg dan moet over een jaar weer de bak uit elkaar vanwege een overschot aan Helena s😆Wrm knalde je niet gewoon een leger helenas in.
Ik heb die ervaring ook met puntslakken idd. Ondanks minder voeren.neuh
de hele dag door bijna 2 meter aan slak op de voorruit, de hele bodem zit er volledig vol mee.
heb al vele honderden eruit gehaald.
enorme plaag, het zijn die puntslakken die in de bodem woelen.
het tempo waarmee ze zich vermenigvuldigen is super hoog.
ik zie meer slak dan vis.
Al voer ik niet er zit zoveel organisch spul in de bodem en in het bioloog dat de slakken voor meer dan een jaar voeding hebben.Ik heb die ervaring ook met puntslakken idd. Ondanks minder voeren.
Mooi dat je de klus geklaard hebt 💪🏻
Waar komt het meeste dan weg als je niet zoveel voert?Al voer ik niet er zit zoveel organisch spul in de bodem en in het bioloog dat de slakken voor meer dan een jaar voeding hebben.
Hout(mulm) icm de L-nummers?Waar komt het meeste dan weg als je niet zoveel voert?
Ik denk serieus dat die slakken leven van vissenstront en hout.Waar komt het meeste dan weg als je niet zoveel voert?
Dit....Ik denk serieus dat die slakken leven van vissenstront en hout.
Limnophila of Mexicaans eikenblad doen het ook vaak goedIk heb ze nog.
Liggen in de kliko
Maar komen wel weer nieuwe hoor.
De reuzen valisneria en de klimop.
Misschien doe ik nog een poging HN anders weer de rode lotus
En verdere tips voor planten zijn welkom.
Ik zou zeggen gewoon een stel mooie grote Zwaardplanten en wat Crypto.Ik heb ze nog.
Liggen in de kliko
Maar komen wel weer nieuwe hoor.
De reuzen valisneria en de klimop.
Misschien doe ik nog een poging HN anders weer de rode lotus
En verdere tips voor planten zijn welkom.
Noem eens een mooie crypto?Ik zou zeggen gewoon een stel mooie grote Zwaardplanten en wat Crypto.
Dogecoin?Noem eens een mooie crypto?
Cryptocoryne wendtii green en brown. De groene is mooi fel groen.Noem eens een mooie crypto?
Ik heb er ook een paar in staan. Weet alleen de naam niet haha. Denk de usteriana.. Maar zijn grote bladeren, die niet zullen misstaan in je bak vermoed ik…Noem eens een mooie crypto?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.