El gran rio Amazonas de Raoul (rjoemman)

IMG_20211223_205605__01.jpg
 
Zonde van je mooie klimop. Dit gaat natuurlijk weer groen frustratie geven maar erg mooi tot nu toe ;)

Wat is dat links boven die nu nog fel groene hogere plant? Lijkt net een schildpad op de kop met vreemde staart?

@edit. met inzoomen zie ik een vis met een stuk hout die belicht is. Word tijd ik doe een bril op.
 
Zitten hier echt 17 discussen in?

Word zeker weer een mooie bak:love:
 
Zonde van je mooie klimop. Dit gaat natuurlijk weer groen frustratie geven maar erg mooi tot nu toe ;)

Wat is dat links boven die nu nog fel groene hogere plant? Lijkt net een schildpad op de kop met vreemde staart?

@edit. met inzoomen zie ik een vis met een stuk hout die belicht is. Word tijd ik doe een bril op.
Krobia
 
Zonde van je mooie klimop. Dit gaat natuurlijk weer groen frustratie geven maar erg mooi tot nu toe ;)

Wat is dat links boven die nu nog fel groene hogere plant? Lijkt net een schildpad op de kop met vreemde staart?

@edit. met inzoomen zie ik een vis met een stuk hout die belicht is. Word tijd ik doe een bril op.
Dit.
Krobia
IMG_20211223_214732.jpg
 
Ik had krobia al even gegoogled. Mooie vis.

Op je foto met dat licht op dat stuk hout dacht ik schildpaddenkop en de vis het lichaam met rare staart voor schildpad. Maar in inktvlekken zie ik ook altijd wat anders dan andere

Aquarium ziet er weer spik en span uit en het zal een hele klus zijn geweest. Visjes hebben het toch maar getroffen met jou
 
Ik had krobia al even gegoogled. Mooie vis.

Op je foto met dat licht op dat stuk hout dacht ik schildpaddenkop en de vis het lichaam met rare staart voor schildpad. Maar in inktvlekken zie ik ook altijd wat anders dan andere

Aquarium ziet er weer spik en span uit en het zal een hele klus zijn geweest. Visjes hebben het toch maar getroffen met jou
Dat heeft een naam: Pareidolie https://nl.wikipedia.org/wiki/Pareidolie
 
Staat er netjes bij Raoul en veel succes met je nieuwe planten.
 
Vind zoals op foto de linkerkant dat hout heel mooi heeft een bepaalde sfeer die je rechts niet heb. Ik zou dat stuk hout rechts meer naar achter doen naar de rechterhoek.
 
Daar stond het eerst maar daar komen straks wat grote valisneria.
 
Daar stond het eerst maar daar komen straks wat grote valisneria.

Aah zo, maar wil niet zeggen dat een verandering ook een mooiere verandering is ;) Ik zal me er verder maar niet meer aan storen. Wellicht als de Vallisnera er staat dat ik er mee kan leven.
 
Iets te fel qua licht. Vind het juist heel mooi als het wat schemeriger is
 
4 krobia. Maar redelijk zelfstandig in de bak.
Lieve schatjes doen niemand kwaad.
Beetje het karakter van een sluier goudvis.
 
Iets te fel qua licht. Vind het juist heel mooi als het wat schemeriger is
Zorg jij nou maar eerst dat je niet van die lachwekkend wazige foto's maakt zodat ze een volgende keer wel topicwaardig zijn in het topic "mooie closeup foto's" want nu lijken ze nergens op
 
4 krobia. Maar redelijk zelfstandig in de bak.
Lieve schatjes doen niemand kwaad.
Beetje het karakter van een sluier goudvis.

Ah leuk! Ik overdenk ze ook voor mijn bak 😄…
 
Op welke lichtintensiteit ga je ongeveer zitten Raoul? Ben benieuwd naar de verdere ontwikkeling van je bak. Die schijven mogen er zoals altijd wezen!

Gr. Ed
 
Terug
Bovenaan