LaLizzerd
Well-known member
Dat gaat gebeuren. Maar een paar kleibollen eronder en ze komen wel weer opJee zeg, die zooi zal je in het begin maar verslijmen😉
Dat gaat gebeuren. Maar een paar kleibollen eronder en ze komen wel weer opJee zeg, die zooi zal je in het begin maar verslijmen😉
KrobiaZonde van je mooie klimop. Dit gaat natuurlijk weer groen frustratie geven maar erg mooi tot nu toe 😉
Wat is dat links boven die nu nog fel groene hogere plant? Lijkt net een schildpad op de kop met vreemde staart?
@edit. met inzoomen zie ik een vis met een stuk hout die belicht is. Word tijd ik doe een bril op.
Dit.Zonde van je mooie klimop. Dit gaat natuurlijk weer groen frustratie geven maar erg mooi tot nu toe 😉
Wat is dat links boven die nu nog fel groene hogere plant? Lijkt net een schildpad op de kop met vreemde staart?
@edit. met inzoomen zie ik een vis met een stuk hout die belicht is. Word tijd ik doe een bril op.
Zitten hier echt 17 discussen in?
Word zeker weer een mooie bak😍
Dat heeft een naam: Pareidolie https://nl.wikipedia.org/wiki/PareidolieIk had krobia al even gegoogled. Mooie vis.
Op je foto met dat licht op dat stuk hout dacht ik schildpaddenkop en de vis het lichaam met rare staart voor schildpad. Maar in inktvlekken zie ik ook altijd wat anders dan andere
Aquarium ziet er weer spik en span uit en het zal een hele klus zijn geweest. Visjes hebben het toch maar getroffen met jou
Daar stond het eerst maar daar komen straks wat grote valisneria.
Je ziet het hem denken: "Ah, daar is de voedsel dispenser!"Ze laten me ook niet even rustig in de bak kijken hè.
Meteen hangen ze voor mijn neus en zie ik alleen dit
Bekijk bijlage 335848
Hoeveel heb je er van zwemmen? Gaan deze in een groep?
Zorg jij nou maar eerst dat je niet van die lachwekkend wazige foto's maakt zodat ze een volgende keer wel topicwaardig zijn in het topic "mooie closeup foto's" want nu lijken ze nergens opIets te fel qua licht. Vind het juist heel mooi als het wat schemeriger is
4 krobia. Maar redelijk zelfstandig in de bak.
Lieve schatjes doen niemand kwaad.
Beetje het karakter van een sluier goudvis.
Zorg jij maar dat je raam schoon isZorg jij nou maar eerst dat je niet van die lachwekkend wazige foto's maakt zodat ze een volgende keer wel topicwaardig zijn in het topic "mooie closeup foto's" want nu lijken ze nergens op
Zal het zeker doen. Hele leuke vissen 😀 heel rustig ookAh leuk! Ik overdenk ze ook voor mijn bak 😄…
Ik zou ze eruit halen zodat je tenminste rustig in de bak kunt kijkenZe laten me ook niet even rustig in de bak kijken hè.
Meteen hangen ze voor mijn neus en zie ik alleen dit
Bekijk bijlage 335848
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.