Goed advies van je Erik. Ik hou het in mijn achterhoofdVandaar de siporax (of andere keramische ring) om de vallisneria. Dan zinkt de plant en wortelt die vanzelf wel.
Je ziet het al op de foto hoor 😉Is alleen wel lastig te zien op foto's.
@rjoemman zou je mischien eens een filmpje willen maken?
Was voornamelijk een hint voor een filmpjeJe ziet het al op de foto hoor 😉
Ach het jaar is nog lang😊Was voornamelijk een hint voor een filmpje
Bedankt voor het compliment AnitaGoed advies van je Erik. Ik hou het in mijn achterhoofd
Sorry je heet Edwin haha geen Erik, ouwe fraudeur❤Bedankt voor het compliment Anita
Dat heb je op die leeftijd he 😉. Maar schitterrend Raoul. Die groepsdynamic komt wel weer terug. Nu ff afwachten wat @Lagerwerf er van vind 😉🤣.Ze zijn prima te zien Raoul maar ik had ze al op YT voorbij zien komen. Door de achtergrond muziek viel ik wel even in slaap overigens😉
Maar schitterrend Raoul
Ik hoop op positieve reacties want voor je het weet krijgen we weer foto s te zien van een bak die Raoul net heeft leeggetrokken om de inrichting weer te veranderenNu ff afwachten wat @Lagerwerf er van vind
Hahaha, vissen zijn wel wat gewend ja 😀.Ik hoop op positieve reacties want voor je het weet krijgen we weer foto s te zien van een bak die Raoul net heeft leeggetrokken om de inrichting weer te veranderen
Discussen heb je om te ontspannen en als je actie wilt moet je guppies nemenZe zijn prima te zien Raoul maar ik had ze al op YT voorbij zien komen. Door de achtergrond muziek viel ik wel even in slaap overigens😉
Behalve rechtop staan dan😉Doet nog niks
Heerlijk baantjes trekken door het aquarium, dit doen ze een aantal malen per dag om in vorm te blijven.
Speciaal voor John een opzwepend muziekje eronder.
youtu.be/9XDVqhH-Xig
Veeel te klein die bak...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.