El gran rio Amazonas de Raoul (rjoemman)


Ik heb tijden hele bossen gehad die uberhapupt niet in een bodem stonden .Paar bossen met z on zuignap en ketting om plantje op ramen geplakt. Als de wortels te lang werden schaar erin.
 
Vaak zie je ook dat de jonge planten niet echt goed in de bodem staat en zelfs soms helemaal los en het spul groeit er net zo goed om volgens mij.
 
IMG_20220101_173219.jpg


IMG_20220101_172435.jpg
 
Mijn water is nog niet 100%, dat is ook nog wel te zien aan de discus.
Af en toe knijpen ze hun vinnen nog wat.
Ik ben nu langzaam de pH weer aan het zakken want die is veel te hoog.

Op het moment groepen ze niet heel mooi maar heb toch een poging gedaan voor een tweetal filmpjes.


www.youtube.com/watch?v=RWR-DSxFmwc

www.youtube.com/watch?v=m9GtV_JQEFA
 
Laatst bewerkt:
gaat nog steeds niet lekker een youtube film neerzetten.
Dan maar de linkjes neergezet.
Hoop dat jullie ze kunnen zien.
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn prima te zien Raoul maar ik had ze al op YT voorbij zien komen. Door de achtergrond muziek viel ik wel even in slaap overigens;)
 
Ze zijn prima te zien Raoul maar ik had ze al op YT voorbij zien komen. Door de achtergrond muziek viel ik wel even in slaap overigens;)
Dat heb je op die leeftijd he 😉. Maar schitterrend Raoul. Die groepsdynamic komt wel weer terug. Nu ff afwachten wat @Lagerwerf er van vind 😉🤣.

Gr. Ed
 
Schitterende filmpjes Raoul.
Vind vooral het samenspel tussen de verschillende vissen heel mooi. Tijdens het eten zie je de Discus en Krobia's op het eten afgaan, terwijl de Altispinoza's rustig hun beurt afwachten tot het voer gedaald is.

Heel mooi:smitten:
 
Ze zijn prima te zien Raoul maar ik had ze al op YT voorbij zien komen. Door de achtergrond muziek viel ik wel even in slaap overigens;)
Discussen heb je om te ontspannen en als je actie wilt moet je guppies nemen:DD
Bewegende beelden zeggen wel meer.
Mooie groep Microgeophagus,(y)
 
Lekker wakker worden hoor Raoul. Hoe is het met de Vallesneria's trouwens?
 
Heerlijk baantjes trekken door het aquarium, dit doen ze een aantal malen per dag om in vorm te blijven.
Speciaal voor John een opzwepend muziekje eronder.




youtu.be/9XDVqhH-Xig

Veeel te klein die bak... Zie dit nou 3 slagen en ze moeten al weer omkeren. Ze zwemmen zich bijna te pletter tegen het glas...


Dierenbeul!
 

Terug
Bovenaan