El gran rio Amazonas de Raoul (rjoemman)


Prachtige vis Raoul en telkens als ik zie dat jij wat hebt gepost schrik ik nog want dan denk ik, nee hij zal toch niet weer de bak hebben leeggetrokken:p
 
Over 2 weken is het pasen voor Raoel
 
IMG_20220130_164012.jpg


IMG_20220130_163544__01.jpg
 
Man, man, man......wat doe je ons aan 😉. Schitterend Raoul!
 
Storm Corrie langs gewaait? Ik vindt niet dat het meerwaarde heeft zo.
 
Nou gelet op alle reacties staan deze takken binnenkort bij Raoul in een vaas met zand in de vensterbank als zijnde Paastakken:!
 
Nou gelet op alle reacties staan deze takken binnenkort bij Raoul in een vaas met zand in de vensterbank als zijnde Paastakken:!
Ligt eraan. Als ie onzeker is en veel waarde hecht aan jullie reactie dan wel.
 
Persoonlijk vind ik takken icm met wortelhout wat rommelig tonen.
Alleen takken vind ik dan wel weer heel mooi.
 

Bijlagen

  • 16436552368614510610473549125057.jpg
    16436552368614510610473549125057.jpg
    404.4 KB · Weergaven: 119
Het is er al uit.
Ik zag eens andere discusbakken waar het wel mooi uit kwam maar ik krijg de scaping gewoon niet naar mijn zin.
 
Maar wat nou als iedereen het wel mooi vond?
 
Leg die staande stukken hout eens anders dan?

en aanvulling; volgens mij zijn de vissen in jou bak de blikvangers.. de rest vd scape letten we niet eens Op.
 
Probeer eens wat fijnvertakte berkentakjes als je daar wat van kan vinden. Gewoon een klein beetje, hoeft niet meteen een enorme tak te zijn. Op verschillende plekken in je aquarium.
 
Een hele maand zonder foto's... moeten we ons zorgen maken?
 
Het is er al uit.
Ik zag eens andere discusbakken waar het wel mooi uit kwam maar ik krijg de scaping gewoon niet naar mijn zin.
Probeer eens een scape met de 'stroming/ flow' mee te maken. Alsof het ergens heen gestroomd is en is blijven haken, zoals in een rivier.
Die takken gingen precies de andere richting op dan het houtstuk rechts (dat houtstuk heeft de takken richting links en die takjes gingen weer de rechterkant op). Dat oogt onnatuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Gaat het de Altispinoza lukken om jongen te krijgen?
Is wel een heel gaaf gezicht zo
 
Super mooi, vooral hoe het hout erbij staat, hou van hout in de bakken!👌👌
 
De discusvissen zien er nog steeds goed uit, mooie foto's!
 
Ach Pingens, dan spreken jullie toch af op derde Paasdag aankomend weekend:!
 

Terug
Bovenaan