Erwin's zijn thuis oceaan.......


Prachtig die zeebak vank je!
 
Erwin elke keer als ik foto's zie dan SMELT IK GEWOON ............ hoe zou dat nu toch in godsnaam komen ??????

Dank je voor je leuke kompliment.


Prachtige foto's alweer !!!

Thanx makker :)


Wat ontzettend gaaf!


Het wordt warmer buiten :juggle: :pk

Ja het is boven nul :D


Uiteindelijk komt men bij mij uit en reken ik af:Dk:Dk;)k

Mag ik mijn rekening dan ook bij jou indienen?


Mooie bak Erwin. Alles ziet er happy uit :)

Dank je kerel.


Prachtig die zeebak vank je!

Dank je wel Nicole :)
 
Precies, jij snapt hem. Al die kleuren, koralen, snoepgoedvisjes... nee hoor, niets voor mij!


*kwijlt in stilte*
Ik snap dat ook nooit. Gewoon lekker natuurlijke bruin en groentinten zoals in zoetwater, is toch veel mooier

*kwijlt in stilte mee*
 
Als het jullie verveeld dan zeg je het maar he....
20171216_205650-2.jpg
20171216_205045-2.jpg
20171216_205138-2.jpg
20171216_205221-2.jpg
20171216_205242-2.jpg
20171216_205328-2.jpg
20171216_205412-2.jpg
20171216_205427-2.jpg
20171216_205451-2.jpg
20171216_205603-2.jpg
 
Erwin je kan ons wel doen watertanden maatje,weet niet of dat de bedoeling is maar het is je wel gelukt en .................................
.................. Ik kwijl als nummer 3 ook in stilte mee.:smitten::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten:
 
Hooguit ondertussen een flinke emmer nodig, ipv het bakje :juggle:

Ja, ik kan ook al bijna een waterverversing doen.

uh...

bah, wat lelijk.

Niet alleen de bak maar ook de foto´s zijn :thumbs:

Erwin je kan ons wel doen watertanden maatje,weet niet of dat de bedoeling is maar het is je wel gelukt en .................................
.................. Ik kwijl als nummer 3 ook in stilte mee.:smitten::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten::smitten:

Samen kunnen we straks een bak met druppelverversing vullen :Dk


En dat allemaal met een S8 gemaakt :D Dank je wel jongens :thumbs:
 
Mooi aquariumpje en mooie koralen Erwin .
Je houd van uitdagingen dus ik heb er eentje voor jou ----> foto van een zeemuis of slak of zeester .

Wil je ook een poetsvrouw nemen voor jou topic hier a.u.b.
Je zit met drie kwijlers en die maken de vloer nat .
 
Mooi aquariumpje en mooie koralen Erwin .
Je houd van uitdagingen dus ik heb er eentje voor jou ----> foto van een zeemuis of slak of zeester .

Wil je ook een poetsvrouw nemen voor jou topic hier a.u.b.
Je zit met drie kwijlers en die maken de vloer nat .

Dank je :)
Ik ga mijn best voor je doen, zeemuis gaat lastig worden aangezien die nooit boven het zand komen, maar een zeester i te doen soms :D

Bij deze mogen dames een pb sturen voor een sollicitatie als poetsvrouw :)
 
Ik denk een zeester op te merken bij de laatste serie foto 1 rechts onder klopt het ?
 
Klopt helemaal, is nog een jonkie. Grootste zitten al op een kleine 14cm doorsnee schat ik.
 
En dat allemaal met een S8 gemaakt :D Dank je wel jongens :thumbs:
Samsung S8 en ben je er tevreden over Erwin ? Ik ga me de allernieuwste Huawei aanschaffen de Huawei mate 10 pro.
 
Kon het niet laten......
Moest vanmiddag wat bestelde spulletjes op gaan halen en zag twee prachtstukken liggen die perse mee naar Uden moesten :D

20171217_163012-2.jpg
20171217_163139-2.jpg
 
Die zijn heel bijzonder! Zo kom je toch weer een stapje dichterbij 'vol' ;)
 
Prachtige koralen Erwin .
Ben zal wel weer wat anders zeggen , maar als we eens een dagje naar de bak komen zien moet hij maar om de biertje lopen . Hij ziet het toch niet graag dus ... :D
 
Aussie corals rule!
Dank je Ben weer een rib uit mijn lijf :D
 
Prachtige koralen Erwin .
Ben zal wel weer wat anders zeggen , maar als we eens een dagje naar de bak komen zien moet hij maar om de biertje lopen . Hij ziet het toch niet graag dus ... :D


:D :D :D :D
 

Terug
Bovenaan