Erwin's zijn thuis oceaan.......


Het is schitterend...
En toch... Vind ik zoetwater altijd mooier.
Ben zelf sinds ik in Egypte ben geweest, verslaafd aan de Rode zee. Ik zie zoutwater dan toch echt liever in het echt. Uiteraard wel op afstand en met geschikte zonnebrandcrème.

OH ik lees nu pas dat de bak leeg is. Jammer zeg.
 
Aah, wat jammer dat je stopt! Ik vond jouw bak een van de mooiere bakken op het forum. Ik hoop dat je wel wat anders gaat doen. Dit mooie aquarium is volgens mij ook heel erg mooi als zoetwaterbak, hint, hint! ;)
 
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties! :)
Voor nu is het beter om alles gewoon weg te doen maar aangezien ik al vanaf mijn 16e vissen houd, is de keuze is niet zo gemakkelijk geweest.
Ik heb gewoon teveel tegenslagen met dit zoutwater avontuur gehad, je kan begrijpen dat als je moet investeren in de hobby, je er ook plezier aan wilt beleven......
Dat plezier had ik niet meer, puur omdat het telkens weer iets was. Begrijp me goed ik maak van de meeste tegenslagen wel weer een succes (gezien mijn zoetwaterkennis) maar deze strijd met zout heb ik echt opgegeven.
Misschien in toekomst wel weer iets maar dan komt er zeker geen formaat zwembad bak meer in huis :D
 
Silver lining, je hebt nu meer tijd voor je 2 andere liefdes;) (ben de namen even kwijt)
 
Dacht wellicht gaat die weer terug naar de roggen :juggle:

Nee begrijpelijk hoor Erwin! wellicht een tikje minder grote zoetwater met midden amerikanen erin :D
 

Terug
Bovenaan